۰

کشف 14 هزار قلم دارو و تجهیزات پزشکی از انبار شرکتی در شمال تهران

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۱۵۸۹۳
کشف 14 هزار قلم دارو و تجهیزات پزشکی از انبار شرکتی در شمال تهران
سالم‌خبر: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۴ هزار عدد انواع تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق از یک شرکت خصوصی در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از دپوی مقدار فراوانی داروی قاچاق در یک شرکت خصوصی در شمال تهران مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در جریان بررسی‌های
انجام شده، مشخص شد که گزارش واصله صحیح است، گفـت: در همین راستا نیز هماهنگی‌های قضایی انجام شد و ماموران پس از اخذ مجوزهای لازم به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور که یک شرکت خصوصی در شمال تهران بود بازدید کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به بازرسی انجام شده ازسوی ماموران گفت: ماموران در جریان این بازرسی ۱۴ هزار و  ۱۲۴ عدد انواع تجهیزات پزشکی و  دارویی قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ مصرف
گذشته را کشف و ضبط کردند. 

افشاری درباره ارزش محموله کشف شده نیز گفت:‌ کارشناسان ارزش محموله مذکور را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.همچنین تمامی اقلام کشف شده در اختیار نمایندگان سازمان‌های مربوطه قرار گرفت.

وی از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران هویت مالک کالاهای کشف شده را مورد شناسایی قرار دادند، ما با توجه به اینکه این فرد در خارج از کشور به سر می‌برد، هنوز بازداشت نشده است./ایسنا
 
کد مطلب : ۱۵۸۹۳
نام شما

آدرس ايميل شما