۰

اختراع +Reviiv Knee برای تسکین درد زانو

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۱۱۸۳۸
اختراع +Reviiv Knee برای تسکین درد زانو
سالم‌خبر: ابزار پوشیدنی +Reviiv Knee به کمک افرادی آمده است که زانو درد مزمن را به هر دلیلی تجربه می‌کنند.
 
ابزار پوشیدنی +Reviiv Knee با تکیه بر نور درمانی مبتنی بر ال‌ئی‌دی و لیزر به افزایش جریان خون به بافت های آسیب دیده اطراف زانو کمک کرده و بر همین اساس در تسکین درد و بازسازی مفاصل نقش ایفا می کند.

ابزار +Reviiv Knee از یک طراحی ماژولار برخوردار است و مستقیما به دور زانو بسته می شود. با قرارگیری پنل های لامپ ال‌ئی‌دی و لیزر درجه پزشکی روی پوست از نفوذ عمیق‌تر نور در مفاصل و بافت عضله برای تسکین و بهبودی سریع‌تر اطمینان حاصل می شود.

طراحی سه قسمتی ابزار پوشیدنی +Reviiv Knee امکان جدا شدن از هم و حمل و نقل راحت را فراهم کرده و همچنین تنظیم راحت آن بر اساس شکل و اندازه زانو ممکن می شود. بندهای مغناطیسی قابل تنظیم +Reviiv Knee امکان پوشیدن راحت و قرارگیری آن اطراف زانو را فراهم کرده و پنل های نور قسمت های دردناک را هدف قرار می دهند.

افراد بسیاری در طول زندگی خود زانو درد مزمن را تجربه می کنند که سبک زندگی بیش از حد کم تحرک یا پر تحرک و البته سن، موقعیت مکانی، و ژنتیک از عوامل موثر در این زمینه هستند. ابزار پوشیدنی +Reviiv Knee می تواند به تسکین درد زانو کمک کرده در شرایطی روند بهبودی آن را نیز تقویت می کند.

این ابزار از چراغ های ال‌ئی‌دی قرمز ۶۵۰ نانومتری برای کار روی قسمت سطحی و چراغ های لیزر نزدیک به فروسرخ ۸۰۸ نانومتری برای نفوذ به اعماق بیشتر بافت ها و مفاصل برای بهبود بهتر بخش های داخلی استفاده می کند. امواج فروسرخ ساطع شده از این دستگاه به گشاد شدن رگ های خونی و افزایش جریان خون به بافت های آسیب دیده کمک کرده، در شرایطی که سیتوکین های التهابی منطقه ای را کاهش می دهد.

همچنین، نوردرمانی یا فتو بیو مدولاسیون با تقویت عملکرد میتوکندری و بازسازی سریع‌تر و موثرتر سلول های آسیب دیده به تقویت روند بهبودی کمک می کند. ابزار پوشیدنی +Reviiv Knee هم برای ورزشکاران پس از انجام تمرینات سخت، و هم افرادی که با آسیب دیدگی یا کشیدگی عضله/رباط مواجه بوده و همچنین افراد مبتلا به درد مفصل مزمن به واسطه سن، وزن یا حتی آرتریت خوب کار می کند.

ابزار پوشیدنی +Reviiv Knee از طراحی جمع و جوری برخوردار بوده و به راحتی قابل حمل است و می توان آن را در ساک ورزشی یا حتی کشوی میز قرار داد. این دستگاه ماژولار، قابل تنظیم، و کاملا بی سیم است و از باتری نیرو می گیرد. باتری آن را می توان با استفاده از یک داک شارژ مغناطیسی شارژ کرد.

ابزار پوشیدنی +Reviiv Knee توسط هر فردی قابل استفاده بوده و به راهنمایی یک متخصص پزشکی نیازی ندارد. این دستگاه چرخه های دوز خود را کالیبره می کند.

دستگاه +Reviiv Knee توسط شرکت Reviiv Design Labs معرفی شده است.
کد مطلب : ۱۱۸۳۸
نام شما

آدرس ايميل شما