۰
کاروان وزیر کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان دچار سانحه شد

درگذشت دکتر نوربخش و تاج الدین

تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۲۹۳۱
درگذشت دکتر نوربخش و تاج الدین
سالم خبر: کاروان وزیر کار و رفاه اجتماعی در مسیر استان گلستان دچار سانحه شد و «سیدتقی نوربخش» و عبدالرحمن تاج‌الدین  مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی کشوردر تصادف جان خود را از دست دادند.

به گزارش سالم خبر در این ماموریت عصر امروز خودروی حامل دکتر نوربخش و تاج الدین و حنیف معاون وزیر کار در تصادفی در بریدگی شصت کلا دچار سانحه شد و آنان با مصدومیت شدید به بیمارستان 5 آذر گلستان منتقل شدند.

از همان ساعات نخست وضعیت جسمانی نوربخش و تاج الدین وخیم اعلام شد و گزارش شد که هر دو نفر در حال cpr  باز هستند. به گفته ی مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور دکتر نوربخش پس از این حادثه به اتاق عمل منتقل شده و دکتر تاج الدین در حال احیای قلبی بوده است که پس از ساعاتی اعلام شد مدیرعامل و معاون حقوقی سازمان تامین اجتماعی به رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داده اند و حنیف معاون وزیر کارکه او نیز دچار ضربه مغزی شده هنوز در اتاق عمل تحت جراحی است.


در این حادثه وزیر کار و رفاه اجتماعی دچار مصدومیت جزئی شده بود که با حضور در بیمارستان 5 آذر گلستان پیگیر حال مصدومان این حادثه بوده است.

دکتر سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی متخصص ارتوپدی در کارنامه ی خود قائم مقامی ریاست کل سازمان نظام پزشکی ایران ریاست انجمن جراحان ارتوپدی ایران و راه اندازی بیمارستان میلاد نور را در کارنامه خود دارد.

پایگاه خبری سالم خبر درگذشت این عزیزان را به خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی و هلدینگ دارویی تامین و همچنین خانواده‌ها و بازماندگان آنان تسلیت می گوید.
 
 
کد مطلب : ۲۹۳۱
نام شما

آدرس ايميل شما