۰
محمد هاشمی، رئیس روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو:

فروش اینترنتی دارو به بررسی و اجماع تخصصی نیاز دارد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۱۶۳۹۲
فروش اینترنتی دارو به بررسی و اجماع تخصصی نیاز دارد
سالم‌خبر: رئیس روابط عمومی سازمان غذا و دارو، گفت: فروش اینترنتی دارو باید در یک اجماع تخصصی از زوایای مختلف بررسی شود، برای این موضوع باید فرصت‌ و تهدیدها را با هم دید.

محمد هاشمی، رئیس روابط عمومی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه سیاست سازمان غذا و دارو خدمت به بیماران و حمایت از فعالان حوزه بهداشت، درمان، تولید دارو و تجهیزات پزشکی است، گفت: همه مدیران این سازمان خود را مکلف می دانند با توجه به این رویکرد فعالیت ‌کنند.

وی با بیان اینکه بازخورد بیرونی
این سیاست مشخص و قابل لمس است، گفت: بر همین اساس سازمان غذا و دارو هواره تلاش دارد  در جهت رضایت ارباب رجوع، بیماران، فعالان حوزه دارو و تجهیزات پزشکی اقدامات لازم را اجرایی نماید.

هاشمی در رابطه با کمبود کیت‌های آزمایشگاهی و موانع تولید آن گفت: باید ادعای کمبود در هر حوزه ای ابتدا صحت سنجی شده؛ اطمینان حاصل کرد که آیا اساسا کمبود وجود دارد یا اینکه در یک نقطه یا منطقه خاص عدم دسترسی به آن وجود داشته است.

او با تأکید بر اینکه نظارت بر نیروها و بدنه سازمان
غذا و دارو همانند دیگر ارگانها همواره وجود داشته است،گفت: این سازمان نیروهای کارآمد و متعهد زیادی دارد و ادعاهای نادرست در رابطه با آنها معمولا مستند نیست. ضمن اینکه جذب نیروهای جدید هم ضوابط قانونی خود را دارد.

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو  همچنین در رابطه با فروش اینترنتی دارو نیز گفت: این موضوع فرصت و تهدید هایی دارد که باید در یک اجماع تخصصی از زوایای مختلف بررسی شود، لذا هم باید پیشرفت تکنولوژی را در نظر گرفت و هم مراقب تهدیدات احتمالی بود./آنا
کد مطلب : ۱۶۳۹۲
نام شما

آدرس ايميل شما