۰

عرضه داروهای خاص در داروخانه هلال‌احمر با تعرفه دولتی

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۱۵۸۴۶
عرضه داروهای خاص در داروخانه هلال‌احمر با تعرفه دولتی
سالم‌خبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تکمیل داروخانه هلال احمر، تمام داروهای خاص و تک نسخه‌ای از سوی داروخانه هلال احمر با تعرفه دولتی عرضه می‌شود.

کاظم فلاحی دوست بعدازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مجوز فعالیت داروخانه هلال احمر استان پس از ابلاغ مصوبه سفر دور دوم رئیس جمهور صادر و ساختمان آن در حال تکمیل بوده و بزودی افتتاح می‌شود.

فلاحی دوست بیان داشت: ساختمان مرکزی جمعیت هلال احمر نیز طی چند سال راکد مانده بود که در سال جاری، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن اختصاص یافته و مناقصه آن نیز انجام شده است.

وی افزود: توسعه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نیز یکی از مهمترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان بوده و مجوز شش پایگاه سیار امداد و نجات در هلال احمر استان نیز اخذ و با توجه به کوهستانی بودن برخی مناطق این استان در حال پیگیری برای ۹ پایگاه سیار در مناطق مختلف استان به ویژه محورهای مواصلاتی جدید و مسیرهای پرتردد و حادثه خیر هستیم.

فلاحی دوست اظهار داشت: با اقدامات انجام گرفته در حوزه تقویت زیرساخت امدادی، کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست اخذ مجوز برای راه اندازی پست‌های موقت در میان استان‌های کشور را از یک سال گذشته تاکنون کسب کرده است./مهر
 
 
کد مطلب : ۱۵۸۴۶
نام شما

آدرس ايميل شما