۰

یک قاچاقچی دارو در اردبیل ۲ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال جریمه شد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۱۵۸۰۴
یک قاچاقچی دارو در اردبیل ۲ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال جریمه شد
به گزارش کارآمد خبر، علی رحیمی‌آذر با اعلام این خبر گفت: با گزارش ماموران نیروی انتظامی شهرستان اردبیل مبنی بر کشف ۱۰ هزار و ۱۰ عدد قرص متادون قاچاق به ارزش ۹۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در بازرسی از یک دستگاه خودرو پرونده‌ای در خصوص تشکیل شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به محتویات پرونده، اتهام انتسابی را محرز تشخیص و پس از احراز تخلف، فرد متخلف را به علت فروش داروی قاچاق به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۹۹۵ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی اظهار کرد: داروخانه‌ها و فروشندگان لوازم بهداشتی ، درمانی و تجهیزات پزشکی در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: تامین سلامتی مردم یکی از اولویت‌های مسئولان است و به خطر انداختن آن قابل اغماض نیست.

رحیمی‌آذر افزود: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان‌کرد: برخورد با فرصت‌طلبان ، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

وی اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat۱۳۵ اطلاع دهند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران قرار دارد.
کد مطلب : ۱۵۸۰۴
نام شما

آدرس ايميل شما