۰

داروخانه مرکزی هلال احمر شبانه روزی شد

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۱۵۰۴۵
داروخانه مرکزی هلال احمر شبانه روزی شد
سالم‌خبر: مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر خبر داد: مجوز شبانه روزی شدن داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر صادر شد.

علیرضا عسکری از شبانه روزی شدن و توسعه خدمات داروخانه مرکزی هلال احمر خبر داد و گفت: با عنایت به تأکید رئیس جمعیت هلال احمر در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی در داروخانه هلال احمر، ما نیز اعلام آمادگی خود را در خصوص شبانه روزی شدن و اختصاص سهمیه دارویی بیشتر اعلام کردیم و خوشبختانه مجوز تأسیس داروخانه شبانه روزی مرکزی هلال احمر صادر شد.

وی ادامه داد: از آنجا که خدمت رسانی به موقع و تأمین اقلام درمانی مورد نیاز بیماران از اولویت‌های سازمان تدارکات پزشکی است ما نیز تمام تلاش خود را به کار بردیم تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به مراجعین و بیماران ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه داروخانه‌های هلال احمر امید بیماران و هموطنان است، گفت: یکی از اولویت‌های ما افزایش ظرفیت دارویی و تلاش برای تکمیل سبد داروهای داروخانه هلال احمر است. در این راستا تمهیدات لازم برای افزایش سهمیه دارویی و تکمیل سبد دارو در داروخانه هلال احمر را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده تا بیماری با دست خالی از داروخانه خارج نشود.

عسکری با تشکر از همکاری سازمان غذا و دارو با مجموعه هلال احمر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به افزایش ساعت کاری داروخانه هلال‌احمر، سازمان غذا و دارو نیز با اختصاص سهمیه دارویی کافی زمینه همکاری هرچه بیشتر با بیماران و مراجعین را فراهم آورد.
کد مطلب : ۱۵۰۴۵
نام شما

آدرس ايميل شما