۰

محدودیت‌های کرونایی فرصت زندگی بیماران قلبی را کمتر می‌کند

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۱۴۶۴۰
محدودیت‌های کرونایی فرصت زندگی بیماران قلبی را کمتر می‌کند
سالم‌خبر: بر اساس مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی، افرادی که در اولین محدودیت‌های مرتبط با بیماری کووید-۱۹ در بریتانیا و اسپانیا دچار حملات قلبی شده‌اند، به ترتیب ۱.۵ و ۲ سال نسبت به همتایان خود قبل از همه‌گیری کمتر زندگی می‌کنند.

علاوه بر این، کارشناسان تخمین می‌زنند که هزینه‌های اضافی برای اقتصاد بریتانیا و اسپانیا به ترتیب به ۳۶.۶ میلیون پوند (۴۱.۳ میلیون یورو) و ۸۸.۶ میلیون یورو افزایش یابد که عمدتا به دلیل غیبت از کار است.

حملات قلبی به مداخلات پزشکی فوری نیاز دارد که عدم رسیدگی به موقع می‌تواند باعث آسیب غیرقابل برگشت به عضله قلب، نارسایی قلبی یا سایر عوارض شود.

در موج اول همه‌گیری، با توجه به اعلام افراد برای ماندن در خانه برخی از مراقبت‌های اورژانسی متوقف شد و حدود ۴۰ درصد از بیماران قلبی کمتر به بیمارستان مراجعه کردند و احتمال مرگ برای افراد پس از حمله قلبی و ماندن در خانه بیش از دو برابر بود همچنین افراد با عوارضی مواجه می‌شدند که می‌توانستیم از آنها جلوگیری شود.

ویلیام وینز، نویسنده مقاله و متخصص قلب وعروق در دانشگاه گالوی ایرلند اظهار کرد که محدودیت‌ها برای درمان شرایط تهدیدکننده زندگی، پیامدهای منفی فوری و بلندمدت برای افراد و جامعه دارد.
کد مطلب : ۱۴۶۴۰
نام شما

آدرس ايميل شما