۰

بهوزان به داروسازی دکتر عبیدی ملحق شد

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۴۴۱۹
بهوزان به داروسازی دکتر عبیدی ملحق شد
 سالم خبر: عصر روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1402 شرکت داروسازی دکتر عبیدی در راستای برنامه‌های توسعه‌ای خود، بخش عمده سهام شرکت داروسازی بهوزان (سهامی خاص) را در اختیار گرفت. این قرارداد در داروسازی دکتر عبیدی و با حضور مدیران عامل و برخی از اعضای هیات مدیره دو شرکت منعقد شد.

به گزارش سالم خبر، سیدامیر رضویان مدیرعامل شرکت داروسازی دکتر عبیدی در این رابطه گفت: این سرمایه‌گذاری با هدف افزایش فرم‌های دارویی، افزایش ظرفیت تولید و در نهایت افزایش فعالیت در صنعت داروسازی انجام شده است. حضور عبیدی در استان گیلان با کارآفرینی
و راه‌اندازی خطوط جدید تولید همراه خواهد بود. به این ترتیب 120 پروانه دارویی به عنوان یکی از بزرگترین سبدهای داروهای نیمه جامد به مجموعه محصولات عبیدی اضافه شد. ما همچون گذشته به کیفیت پایبند خواهیم ماند و در تلاشیم با برنامه‌ریزی دقیق و مدون راهکارهای نوین درمانی را از طریق فرم‌های جدید دارویی که تا پیش از این امکان تولید آن در عبیدی وجود نداشته در دسترس هموطنان عزیزمان قرار دهیم تا حامی سلامت انسان‌ها باشیم.

علی منتصری، مدیرعامل شرکت داروسازی بهوزان هم با اشاره به خوشنامی عبیدی گفت: داروسازی دکتر عبیدی با توجه به ارتباط
عمیق علمی با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و مدیریت یکپارچه و هماهنگ، یک رشد بی‌پایان را آغاز کرده و در حال حاضر با نگاه استراتژیک، در حال توسعه سبد محصولات خود است. بهوزان به عنوان تولیدکننده‌ای که محصولات نیمه جامد، تزریقی و قطره‌های چشمی دارد، می‌تواند ارزش افزوده بالایی را برای عبیدی ایجاد ‌کند.

داریوش کشتکار، رئیس هیات مدیره شرکت داروسازی بهوزان نیز با تاکید بر کیفیت بالای محصولات عبیدی گفت: آموزش‌های مشخص و مداوم برای ارتقای سطح آگاهی پزشکان و همچنین نوآوری در محصولات، عبیدی را به پرچم‌دار صنعت داروسازی
ایران تبدیل کرده است. بهوزان با بستری مناسب آماده تحول است و من آینده بهوزان را با حضور عبیدی در 5 سال آینده بسیار درخشان می‌بینم.

شرکت داروسازی بهوزان سال 1367 فعالیت خود را در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی لاکان رشت آغاز کرد. در ابتدا با تولید محصولات آرایشی بهداشتی و در ادامه با ارتقای سطح کیفی، دامنه فعالیت خود را با تولید محصولات دارویی شامل کرم، ژل، پماد، شیاف و محلول‌های دارویی توسعه و در دسترس بیماران قرار داد. بهوزان دارای خطوط تولید با فرم نیمه جامد می‌باشد و همچنین سایت استریل شامل خطوط تولید
قطره‌های استریل چشمی و آمپول‌های تزریقی در حال راه‌اندازی دارد.



داروسازی دکتر عبیدی، نخستین داروسازی ایران است که با بیش از هفتاد و پنج سال سابقه درخشان، میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. در حال حاضر بیش از 5 میلیون بیمار مبتلا به بیماری‌های غیر واگیر از محصولات عبیدی استفاده می‌کنند. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی موثر و مورد نیاز برای ارتقاء سطح سلامت جامعه، همواره و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود.
کد مطلب : ۱۴۴۱۹
نام شما

آدرس ايميل شما