۰

استفاده از ماسک به ۱۸ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۳۸۶۹
استفاده از ماسک به ۱۸ درصد کاهش یافت
سالم خبر: میانگین استفاده از ماسک در شاغلان و خدمت‌گیرندگان به تفکیک اماکن عمومی استان‌های کشور از ۲۸ دی تا ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸ درصد بوده که بیشترین میزان رعایت در استان خراسان جنوبی با ۳۳ درصد و کمترین میزان رعایت مربوط به همدان با ۶ درصد بوده است.

به گزارش سالم خبر از معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میزان رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی در کشور در هفته منتهی به هشتم بهمن ماه ۱۴۰۱، (از اول تا هشتم بهمن ۱۴۰۱) پایین و حدود ۳۲ درصد بوده است.

در عین حال میانگین میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی استان‌های کشور در بازه زمانی ۲۸ دی تا ۵ بهمن ۱۴۰۱، حدود ۴۵ درصد بوده، در این شاخص بیشترین میزان رعایت در استان لرستان با ۸۵.۵۱ درصد و کمترین میزان رعایت هم در استان تهران با ۳۳ درصد بوده است.

همچنین میانگین رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی کشور از ۲۱ دی تا ۵ بهمن ۱۴۰۱، حدود ۴۵ درصد بوده که فرودگاه‌ها با ۹۴.۴۴ درصد بیشترین میزان رعایت و سالن‌های سینما و تئاتر با ۳۲.۳۵ درصد کمترین میزان رعایت را در این شاخص داشته‌اند.

همچنین میانگین استفاده از ماسک در شاغلان و خدمت گیرندگان به تفکیک اماکن عمومی کشور نیز از ۲۱ دی تا ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸ درصد بوده که بیشترین میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی مربوط به فرودگاه‌ها حدود ۶۷ درصد و کمترین میزان استفاده از ماسک مربوط به سالن‌های سینما و تئاتر با ۴.۴۱ درصد بوده است.

میانگین درصد رعایت فاصله‌گذاری در اماکن عمومی استان‌های کشور از ۲۸ دی تا ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۳۰ درصد بوده که بیشترین میزان رعایت مربوط به استان خراسان جنوبی با ۴۷ درصد و کمترین میزان رعایت مربوط به همدان با ۱۷درصد بوده است.

همچنین میانگین درصد رعایت فاصله‌گذاری در اماکن عمومی کشور از ۲۱ دی تا ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۳۰.۱۵ درصد بوده که فرودگاه‌ها با ۷۷.۷۸ درصد بیشترین درصد رعایت و سالن‌های سینما و تئاتر با ۱۵.۴۴ درصد کمترین میزان رعایت را داشته‌اند.

میانگین رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی استان‌های کشور از ۲۸ دی تا ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۴۴.۲۹ درصد بوده، در عین حال بیشترین میزان رعایت مربوط به استان ایلام با ۸۱.۸۹ درصد و کمترین میزان رعایت مربوط به زنجان با ۳۱.۸۳ درصد بوده است.

همچنین میانگین رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی کشور از ۲۱ دی تا ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۴۴.۲۹ درصد بوده، استادیوم‌ها با ۹۶ درصد رعایت تهویه مناسب در بالاترین حد رعایت بوده و سالن‌های سینما و تئاتر با ۳۲.۳۵ درصد در قعر رعایت این پروتکل قرار دارند.
کد مطلب : ۱۳۸۶۹
نام شما

آدرس ايميل شما