۰
علی اکبر بسطامی، نماینده ایلام و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

کمبود دارو داد مردم را درآورده است

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۱۳۷۲۸
کمبود دارو داد مردم را درآورده است

سالم خبر: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از عملکرد این وزارت‌خانه در تامین دارو در کشور به ویژه استانهای محروم خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شد.

به گزارش سالم خبر، علی اکبر بسطامی، نماینده ایلام و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه مجلس در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ظاهرا تذکر متعدد همکاران ما تأثیری نداشته و وزیر بهداشت وقتی برای نمایندگان قائل نشدید.

 وی با بیان اینکه «امروز کمبود دارو در سراسر کشور به ویژه در استان‌های محروم داد مردم را درآورده است»، خطاب به وزیر بهداشت اظهار کرد: کمبود دارو با سایر مایحتاج مردم فرق می‌کند، دارو نقش حیاتی در زندگی انسان‌ها دارد و بی‌توجهی شما و همکارانتان به ویژه در استان ایلام مردم را با چالش جدی مواجه کرده است؛ از جنابعالی می‌خواهم با فوریت به موضوع کمبود دارو ورود و به مسائل و مشکلات رسیدگی کنید تا مردم در کنار رنج بیماری، رنج عدم تأمین دارو را نداشته باشند. بارها در این خصوص تذکر داده شد اما گوش ندادید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: همکاران شما و رئیس دانشگاه علمی کاربردی تصمیم به اخراج نیروهای حراست فیزیکی گرفتند، در شرایطی که این افراد سال‌ها در سختی‌ها در کنار شما بوده و تلاش کردند؛ این تصمیم آنها را برای معیشت و تأمین مسکن با مشکل مواجه می‌کند. به رئیس دانشگاه علمی کاربردی تذکر دهید تا جلوی این ظلم مضاعف به نیروهای خدوم و صادق را بگیرد. نیروهایی که پاره‌ای از تن این ملت هستند، به این موارد توجه کرده و مشکلات این افراد را حل کنید.
کد مطلب : ۱۳۷۲۸
نام شما

آدرس ايميل شما