۰
علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی:

تولید دارو در هلال‌احمر دو برابر شد

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۱۳۶۸۴
تولید دارو در هلال‌احمر دو برابر شد
سالم خبر: مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از دو برابر شدن تولیدات دارویی هلال احمر نسبت به ماه گذشته و براساس نیازهای دارویی کشور خبر داد.

به گزارش سالم خبر، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به تولیدات داروی جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته گفت: از سوم تا دهم دی ماه، مجموعا بالغ بر ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار عدد دارو در داروسازی سهاهلال تولید شده که نسبت به ماه گذشته رشدی دو برابری داشته است.

وی افزود: در هفته گذشته ۳ میلیون و ۲۵۵ هزار عدد استامینوفن، ۳ میلیون و ۵۸۸ هزار عدد کپسول آسیفن و ۲۵۵ هزار عدد کپسول آزیتروماسین در داروسازی سها تولید شده تا نیازهای جامعه در این خصوص با سرعت بیشتری برطرف شود.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، عسکری ادامه داد: همچنین در همین بازه زمانی ۸۹ هزار عدد ایبوپروفن، ۲۷۵ هزار عدد کیتوتیفن، ۱۴۸ هزار بطری منیزیم هیدروکساید، ۱۲۸ هزار عدد متادون و ۴۷۲ هزار عدد فینوپروست در هلال احمر تولید شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت های هلال احمر امروز به کار گرفته شده است تا با سرعت بیشتری نیازهای دارویی کشور برطرف شود و بر همین اساس خطوط تولید به صورت شبانه روزی در حال تولید دارو هستند.
کد مطلب : ۱۳۶۸۴
برچسب ها
هلال احمر دارو
نام شما

آدرس ايميل شما