۰

مردم دریافت زیرمیزی پزشکان را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۲۰۷۳
مردم دریافت زیرمیزی پزشکان را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند
سالم خبر: مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: مردم می‌توانند هرگونه اضافه پرداختی یا درخواست برای مبلغ اضافی از سوی پزشکان را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و مطمئن باشند که پیگیری می‌کنیم.

به گزارش سالم خبر از وبدا، علیرضا رحیم‌نیا مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در مورد پدیده زیرمیزی و تخلف معدودی از پزشکان افزود: تعداد پزشکانی که ممکن است درخواست زیر میزی کنند، نسبت به جمعیت جامعه پزشکی بسیار محدود است و توسط معاونان درمان دانشگاه‌ها و سازمان نظام پزشکی با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهارداشت: پدیده زیرمیزی بیشتر به همکارانی مربوط می‌شود که جراحی‌ها را انجام می‌دهند؛ مردم باید بدانند که بهترین راهکار، محدود کردن فعالیت این افراد است. ما در بیشتر رشته‌ها پزشکان خوشنامی داریم که اعمال جراحی را با تعرفه‌های دولتی انجام می‌دهند و بیمار هزینه اضافی پرداخت نمی‌کند.  

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: هموطنان می‌توانند گزارش موارد را به داخلی ٥ سامانه ١٩٠ اطلاع دهند. این سامانه توسط اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و اداره نظارت بر درمان معاونت درمان، رصد می‌شود.

رحیم‌نیا اظهارداشت: مردم می‌توانند هرگونه اضافه پرداختی یا درخواست برای مبلغ اضافی را به این سامانه اطلاع دهند و مطمئن باشند که ما پیگیری می‌کنیم. خاطیان علاوه بر اینکه هزینه اضافی را باز می‌گردانند به تعزیرات نیز معرفی می‌شوند و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.
کد مطلب : ۱۲۰۷۳
نام شما

آدرس ايميل شما