۰

نحوه فعالیت مراکز اهدای خون تهران در شب‌های قدر اعلام شد

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۲۰۶۲
نحوه فعالیت مراکز اهدای خون تهران در شب‌های قدر اعلام شد
سالم خبر: به گزارش سازمان انتقال خون استان تهران، مراکز فعال اهدای خون در لیالی قدر از چهارشنبه ۳۱ فروردین تا دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد.

به گزارش سالم خبر، در روز چهارشنبه ۳۱ فروردین و همزمان با اولین شب از لیالی قدر، مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز اهدای خون صدر، پیروزی، شهریار و ورامین از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

در روز پنجشنبه اول اردیبهشت و همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان و روز ضربت خوردن حضرت علی(ع)، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم، مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ و همچنین مراکز صدر، پیروزی، شهریار، رباط کریم و ورامین از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵ فعال می باشند.

در روز جمعه ۲ اردیبهشت و همزمان با دومین شب از لیالی قدر، مراکز وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز صدر، پیروزی و ورامین نیز از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان خون هستند.

در روز شنبه ۳ اردیبهشت و همزمان با روز شهادت امیرالمومنین(ع)، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۶ پذیرای مردم نوعدوست و شریف برای انجام کار نجات بخش اهدای خون خواهند بود.

در روز یکشنبه ۴ اردیبهشت و همزمان با سومین شب از لیالی قدر، مراکز وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و همچنین مراکز صدر، پیروزی، شهریار و ورامین از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ برای حضور داوطلبان اهدای خون فعال است.

در روز دوشنبه ۵ اردیبهشت و همزمان با روز ۲۳ ماه مبارک رمضان، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم، مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ و همچنین مراکز صدر، پیروزی، نارمک، شهریار، شهرقدس و ورامین نیز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵ در خدمت مردم نوعدوست برای اهدای خون خواهند بود.
کد مطلب : ۱۲۰۶۲
برچسب ها
اهدای خون
نام شما

آدرس ايميل شما