۰

وضعیت کرونا بسیار سهمگین و خطرناک است

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۹۵۱۶
وضعیت کرونا بسیار سهمگین و خطرناک است
سالم خبر: اهل سیاست بازی نیستیم، با مردم شفاف و بی‌پرده صحبت می‌کنیم از من وزیر بهداشت انتظار نداشته باشید به خاطر تک‌صدایی، حرف غیر کارشناسی بزنم یا تایید کنم.

به  گزارش سالم خبر، سعید نمکی وزیر بهداشت در جمع اعضای کمیته اجتماعی و امنیتی ستاد ملی کرونا در وزارت بداشت افزود: از ما انتظار سیاسی کاری نداشته باشید، بلدیم اما اهلش نیستیم. با مردم شفاف و بی‌پرده صحبت می‌کنیم از من وزیر بهداشت انتظار نداشته باشید به خاطر تک صدایی، حرف غیر کارشناسی بزنم یا تایید کنم اما تا زنده‌ایم اجازه نمی دهیم بیماری پشت در بیمارستان بماند.

وی گفت: اگر خدمت به مردم نباشد، پست وزارت از آب بینی بز که امیرالمومنین(ع) گفت برای من کمتر است. من فقط برای خدمت به مردم اینجا نشسته ام. بدترین اتفاق شرمساری از یک مرد بزرگ است که هیچ وقت مرا تنها نگذاشت و یک لحظه که فکر می کنم حرفی بزنم که او را برنجاند بغض گلویم را می فشارد. هر نامه ای نوشتم این مرد بزرگ، مقام معظم رهبری بلافاصله جواب دادند. در همان روزهای اول نوشتم تصمیمات بزرگ یک قرارگاه می خواهد. ایشان بلافاصله فرمودند نگران نباشید و اعلام کردند که ستاد تشکیل شود و مصادیق را وزارت بهداشت تعیین می کند نه اینکه وزارت بهداشت یک عضو عادی ستاد باشد و گر نه بقیه تصیم بگیرند ما اجرا کنیم.

نمکی ادامه داد: ما با دام یکی از سهمگین ترین اپیدمی های تاریخ مواجه شدیم. این تیم ستاد کرونا و کمیته های آن غیرتمندانه تا آخر کرونا ایستاده و هیچ بیماری پشت در بیمارستان نمی ماند. 80 هزار تخت آماده کردیم. پارسال سه هزار تخت آی سی یو اضافه کردیم اما پول ندادند.

وزیر بهداشت گفت: مردم بدانند در این شرایط سخت نیز هیچ بیماری پشت در بیمارستان نمی ماند. آبروی حمهوری اسلامی را حفظ می کنیم. امکان ندارد بگذاریم شهروندی در جمهوری اسلامی  سوژه رسانه های معاند شود و افتضاح کشورهای اروپایی هرگز تا ما زنده ایم در جمهوری اسلامی رخ نمی دهد.
کد مطلب : ۹۵۱۶
نام شما

آدرس ايميل شما