۰
طی حکم رییس سازمان غذا و دارو:

با موافقت استعفای عبده‌زاده؛ اینانلو جای او نشست

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۷۸۹
با موافقت استعفای عبده‌زاده؛ اینانلو جای او نشست
سالم خبر: پس از استعفای پرحاشیه‌ی محمد عبده زاده مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، مهدی پیر صالحی رییس این سازمان با حکمی با استعفای او موافقت کرده و حمیدرضا اینانلو را برای این سمت منصوب کرد.

رییس سازمان غذا و دارو همچنین طی حکمی محمد عبده زاده را به عنوان مشاور خود در امور دارویی و ارزی منصوب کرد.

به گزارش سالم خبر؛ مهدی پیرصالحی در حکم خود حاشیه سازی‌ها برای این سازمان به ویژه  آنچه بر عبده زاده رفته است را ناشی از تنگ نظری های موجود آن هم در شرایط خاص فعلی کشور دانسته و اعلام کرد: نظر به درخواست جنابعالی مبنی بر کناره‌گیری از سمت مدیر کل نظارت بر امورو دارو و مواد تحت کمنترل علیرغم میل باطنی و با تاثر فراوان به دلیل برخی تنگ نظری های موجود در کشور به ناچار
استعفای شما را می پذیرم.

رییس سازمان غذا و دارو همچنین در این حکم آورده است: جنابعالی در مدت تصدی این مسوولیت در سازمان اثبات نمودید که با توجه به دانش تعهد و پشتکارستودنی عدم توجه به مشکلات ساختاری و مالی و با مشارکت همه ذینفعان چگونه می توان در راستای خدمت به مردم و کشور بدون هیچ گونه چشم داشتی خدمت نمود و مشکلات عدیده ناشی از تحریم های ظالمانه را برطرف نمود.

وی همچنین آورده است: با تقدیر از زحمات خالصانه و بی شائبه شما جنابعالی را به عنوان مشاور اینجانب در امور دارویی و ارزی منصوب می نمایم . توفیق حضرتعالی را در امور پیش رو از خداوند منان مسئلت دارم.

پیرصالحی همچنین در حکمی دیگر حمیدرضا اینانلو را به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

وی در این
حکم آورده است: با توجه به حسن سوابق تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل منصوب می شوید.
رییس سازمان غذا و دارو همچنین در این حکم اظهار امیدواری کرد که امید است با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود در کشور و تعامل سازنده با کلیه دست اندرکاران عرصه دارویی و همچنین با همکاری مدیران و کارکنان سازمان وزارت متبوع و معاونت هی غذا و درو دانشگاه های عولم پزشکی سراسر کشور در راستای بهبود شاخص های کیفی و کمی برای دسترسی عموم مردم به داروهای موثر و مطمئن تلاش نمایید.از اهداف مهم آن حوزه باجاد ثبات و آرامش در بازار دارویی کشورو افزایش تولید داخل می باشد.توفیف جابعالی را در ایفای این وظیفه سنگین از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
 
کد مطلب : ۴۷۸۹
نام شما

آدرس ايميل شما