۰
طی مراسم معارفه مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیه مطرح شد؛

پیوند کلیه جانی دوباره به بیماران کلیوی می دهد

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۱۶۵
پیوند کلیه جانی دوباره به بیماران کلیوی می دهد
سالم خبر: آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی طی مراسم معارفه مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی اعلام کرد: درگذشته قبل از اینکه بحث پیوند از فرد زنده درکشورمطرح شود متاسفانه سالانه شمار زیادی از افراد به دلیل مشکلات کلیوی از دنیا می رفتند اما امروزه با مطرح شدن پیوند بسیاری از افراد ازمرگ نجات پیدا می کنند.
 
به گزارش سالم خبر، درمراسم معارفه مجید رمضانی مدیرعامل جدید انجمن حمایت از بیمارن کلیوی ایران ،آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و رئیس هیات امناء انجمن گفت: خداوند را سپاسگزاریم که یکی ازبرکات انقلاب اسلامی شکل گرفتن انجمن های خیریه با پرسنل فداکار و تلاشگر برای خدمت به جامعه اسلامی بوده است.
 
وی  بیان داشت: یکی ازانجمن هایی که ازسال های بعد ازانقلاب اسلامی با کیفیت و متد جدید به فعالیت پرداخته است انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی سراسر کشور است که مساله حساسی را درکشور پشتیبانی و حمایت می کند و این امراقدامی بسیارارزشمند وقابل تقدیر است.
 
آیت الله دری نجف آبادی افزود: اینکه بخشی ازجامعه ما دچار بیماری های کلیوی هستند و باید دیالیز یا پیوند شوند مسائلی که باید به آن توجه بسیاری صورت بگیرد وانجمن حمایت ازبیماران کلیوی ایران خوشبختانه درطول دهها سال گام های بلندی برای خدمت به این قشربرداشته است.
 
رییس هیات امنای انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی ایران با اشاره به نامه ای که طی مدت اخیر به دکترنمکی وزیر بهداشت درخصوص مسائلی که در برخی از دانشگاه ها به وجود آمده بود و بعضی ازافراد درصدد بودند که نسبت به پیوند حساسیت وعکس العمل های خاصی را نشان دهند ، گفت: با توجه به اینکه حضرت امام راحل در گذشته پیوند ازفرد زنده را تشویق کردند و این امر را بهترین خدمات و احسان ها دانسته اند .پیوند از فرد زنده نجات یک بیمارازمرگ و احسان است و اقدامی خداپسندانه به شمار می رود.
 
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: درگذشته قبل از اینکه بحث پیوند از فرد زنده درکشورمطرح شود متاسفانه سالانه شمار زیادی از افراد به دلیل مشکلات کلیوی از دنیا می رفتند اما امروزه با مطرح شدن پیوند بسیاری از افراد ازمرگ نجات می یابند.
 
وی افزود: درحال حاضرخوشبختانه درکشورمی توان اقدامات کلیدی را دربحث پیشگیری، پیوند، بهداشت و درمان ، حمایت انجام داد و این انجمن نیزمی تواند الگویی برای انجمن های دیگر باشد.
 
رئیس هیات امناء انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی ایران ادامه داد: ازکاندیدهای مورد نظردکتررمضانی که دارای فوق تخصص هستند و در رزومه کاری خود معاونت وزیر دراستان مرکزی را داشته اند وهمچنین درصداقت ،امانت و کفایت زبانزد هستند با موافقت و همکاری دکترجلالی وهیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران به عنوان مدیرعامل منصوب شدند.
 
آیت الله دری نجف آبادی افزود: به یقین انتصاب دکتررمضانی تاثیرمثبتی را درانسجام ، فعال تر کردن ، اعتبار و اعتماد ملی  انجمن خواهد داشت به همین منظور این انتصاب را به فال نیک می گیریم و از دکتررمضانی درخواست می کنیم که با جدیت فعالیت خود دراین پست را دنبال کنند و با همکاری پرسنل، وزارت بهداشت و درمان ، سایرمراکزبهداشتی و درمانی و خیراندیش و تامین اجتماعی دست در دست یکدیگردهند تا حرکت جدیدی در این انجمن صورت گیرد.
 
درادامه این مراسم مجید رمضانی مدیرعامل جدید انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران گفت:خداوند را شاکرم که بنده را لایق دانستند و این مسئولیت را به من پیشنهاد دادند و امیدوارم  که حضورم در این انجمن مایه خیر و برکت باشد .
 
وی اظهار داشت : سرلوحه کار خود را ابتدا توکل به خداوند متعال و خدمت به بیماران عزیز می دانم و تمام نکاتی را که برای کار سازمانی مد نظر دارم بنا به صحبت های آیت الله دری نجف آبادی نظم، انضباط ، کرامت انسانها، شفافیت مسائل بخصوص مسائل مالی و اداری داسته  و امیدوارم تا زمانی که در این مجموعه به فعالیت خواهم پرداخت ، بتوانم آنچه که شایسته این پست است را ادا کنم .
کد مطلب : ۴۱۶۵
نام شما

آدرس ايميل شما