۰

دكتر نمكي به اعداد و ارقام و بودجه بندي شناخت كافي دارد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۸۷۵
دكتر نمكي به اعداد و ارقام و بودجه بندي شناخت كافي دارد
سالم خبر : نايب رييس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: در اين برهه كه كشور با مشكلات اقتصادي روبروست، ضرورت صرفه جويي در منابع بيش از هر زماني حس مي شود و لذا هزينه كرد در حوزه سلامت بايد دقيق و حساب شده انجام شود كه در اين زمينه نيز حضور دكتر نمکی غنیمت خواهد بود.
 
مسعود رضايي، نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي درخصوص وزير پيشنهادي بهداشت، درمان و آموزش پزشكي،گفت : دكتر نمكي به دو دليل گزينه مناسبي براي وزارت بهداشت محسوب مي شود؛ اول اينكه ايشان از بدنه وزارت بهداشت بوده و كار خود را از حوزه بهداشت آغاز كرده است، بنابراين در اين بعد، تخصص و تجربه كافي را دارا بوده و قادر خواهد بود كه اقدامات موثري در زمينه ارتقاي شاخص هاي بهداشتي به انجام رساند. 
 
 
وي افزود: از سوي ديگر، با توجه به اينكه دكتر نمكي به مدت ٦ ساله در معاونت اجتماعي سازمان برنامه و بودجه حضور داشت، به إعداد و ارقام، بودجه بندي و تلفيق بودجه اشراف و شناخت كافي دارد و مي توان گفت، در اين برهه كه كشور با مشكلات اقتصادي روبروست، ضرورت صرفه جويي در منابع بيش از هر زماني حس مي شود و لذا هزينه كردها بايد دقيق و حساب شده انجام شود كه در اين زمينه نيز حضور دكتر نمكي غنیمت خواهد بود.
 
نايب رييس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: مجمع نمايندگان استان فارس و اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي درمورد دكتر نمكي نظر مثبتي دارند.
 
نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي درخصوص مديريت بودجه و برطرف كردن مشكلات بودجه اي در حوزه سلامت، تصريح كرد: با توجه به اينكه دكتر نمكي از دل بودجه بيرون آمده است، با وثوق كاملي پاي در ميدان گذاشته و اين مسئوليت را پذيرفته است
کد مطلب : ۳۸۷۵
نام شما

آدرس ايميل شما