۰
قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان در پاسخ به سوال سالم خبر گفت:

500 میلیون یورو برای رد دیون طلبکاران صنعت دارو و تجهیزات پزشکی است

ارز تخصیصی صندوق توسعه ملی به صنعت دارو هنوز تبدیل به پول نشده است
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۲۹۷۳
500 میلیون یورو برای رد دیون طلبکاران صنعت دارو و تجهیزات پزشکی است
سالم خبر:500 میلیون یورو ارز تخصیصی صندوق توسعه ملی از در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار نگرفت و این پول در اختیار سازمان بیمه سلامت است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان امروز در حاشیه مراسم تجلیل از دو معاون بازنشسته این وزارت در تالار ایوان شمس در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه با توجه به چرخه ی معیوب بیمه سلامت در کشور چگونه تصمیم برآن گرفته شد که بازهم این پول در اختیار بیمه سلامت قرار گیرد، اظهار داشت: 500 میلیون یورو هنوز تبدیل به پول نشده است و به محض آنکه به پول تبدیل شود در اختیار بیمه سلامت قرار می گیرد.

وی همچنین با
اشاره به این تصمیم گیری در سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: بر سر این تصمیم در سازمان برنامه و بودجه توافق شده است و باید به آن عمل شود و کسی نباید از آن تخطی نکند.

وزیر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه 500 میلیون یورو در حقیقت پولی است که در اختیار وزارت بهداشت نیست و در اختیار سازمان بیمه سلامت است و باید برای رد دیون به طلبکاران بدهیم.

وی افزود: یکی از این طلبکاران دانشگاه علوم پزشکی کشور است که از قبل به این دانشگاه اعلام و تاکید شده است که دارو و تجهیزات پزشکی در اولویت پرداخت بدهی هایی است که دانشگاه دارد و در اسرع وقت باید پرداخت شود.
 
کد مطلب : ۲۹۷۳
نام شما

آدرس ايميل شما