۰

چهاردهمین کنفرانس انجمن آسیایی انتقال خون برگزار می‌شود

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۲۳۹۳
چهاردهمین کنفرانس انجمن آسیایی انتقال خون برگزار می‌شود
سالم خبر از برگزاری چهاردهمین کنفرانس انجمن آسیایی انتقال خون و چهارمین کنگره بین المللی طب انتقال خون از ۱۰ تا ۱۲ مهرماه برگزار می شود.
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: متخصصین بالینی رشته های مرتبط با انتقال خون، متخصصین رشته های علوم آزمایشگاهی مرتبط با انتقال خون، همکاران انتقال خون ایران و کشورهای منطقه و دانشجویان علوم پایه و بالینی می‌توانند در این کنگره شرکت کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره افزود: تبادل اطلاعات در زمینه آخرین دستاوردهای علمی انتقال خون، ارایه توانمندی‌ها و دستاوردهای انتقال خون ایران و کشورهای منطقه و نقد و بررسی آنها، بحث در خصوص چالش‌های مدیریت انتقال خون، ایجاد ارتباط علمی با دانشمندان و صاحب نظران انتقال خون ایران و سایر کشورها و ارتقای فرایندهای کاری در سازمان انتقال خون و مراکز درمانی از جمله اهداف این کنگره محسوب می‌شود.

حاجی‌بیگی با بیان اینکه محورهای این کنگره شامل اهدا و اهداکنندگان، سلامت خون، تزریق پلاکت، پالایش قراردادی پلاسما، انتقال خون در بحران و... است، تاکید کرد: این کنگره با حضور سخنرانان خارجی از ۱۸ کشور مانند کشورهای فرانسه، هلند، هند، نروژ و... و با همکاری انجمن علمی خون فرانسه برگزار می‌شود. همچنین ۷۰ سخنرانی در زمینه‌های مختلف انتقال خون انجام خواهد شد. در حاشیه این کنگره نیز ۱۲ کارگاه تخصصی برگزار می‌شود.
 
کد مطلب : ۲۳۹۳
نام شما

آدرس ايميل شما