۰
پیام دیندوست در گفت و گو با سالم خبر درباره همکاری شرکت‌های تی‌پی‌کو و بهفار عنوان کرد:

همکاری تولیدکنندگان با واردکنندگان دارو ما را در مسیر هم افزایی قرار می‌دهد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۹۴۳
همکاری تولیدکنندگان با واردکنندگان دارو ما را در مسیر هم افزایی قرار می‌دهد
سالم خبر: شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تی‌پی‌کو) و هلدینگ دارویی بهفار که هر دو از هلدینگ های بزرگ دارویی کشور محسوب می شوند با امضای یک تفاهم نامه به همکاری و مشارکت عمومی_خصوصی با یکدیگر پرداختند. نوعی تجربه نوین شراکت در ایران  که ابزاری برای توفیق برنامه های توسعه گرایانه شرکت هاست. در واقع با توجه به قابلیت ها و توانمندی های دو بخش خصوصی و عمومی، مشارکت و همکاری آنها با هم موجب می شود تا با تلفیق توانمندی ها و تقسیم مخاطره های موجود، هم افزایی چشمگیری
در اجرای برنامه های و پروژه های زیربنایی هر دو شرکت بوجود آید.

پیام دیندوست، مدیر عامل هلدینگ دارویی بهفار در این باره به سالم خبر گفت: دو مجموعه بهفار و تیپیکو هر یک از امکانات متفاوت بین المللی و داخلی برخوردارند. بنابراین یک شراکت استراتژیک موجب می شود این دو مجموعه از همه امکانات و نقاط قوت یکدیگر بهره ببرند و فراتر از تامین دارو، ما را به سمت تامین داروی با کیفیت بالا سوق دهد.

وی افزود: تلاقی این دو گروه با امکانات متنوع و متفاوتی که دارند می تواند دستیابی
به چنین هدفی را محقق کند و الگوی خوبی برای بخش های دیگر اقتصادی باشد. در واقع همکاری تولیدکنندگان با واردکنندگان و بخش های خصوصی با بخش های عمومی می تواند ما را در مسیر هم افزایی قرار داده و آن را تسهیل کند.

دیندوست اضافه کرد: ما در مجموعه بهفار به همکاری فردی مانند دکتر رضوانی فر که از توانمندی و خوش فکری فراوانی بهره مند هستند و به مدل های جدید کسب و کار می اندیشد، خوشبین هستیم و امیدوارم هر چه سریع تر نتایج این تفاهم نامه عیان شود و به مرحله اجرا درآید.
 
کد مطلب : ۱۹۴۳
نام شما

آدرس ايميل شما