۰

تخلف ارزی ۳۰میلیاردی یک شرکت داروسازی در البرز

تاریخ انتشار :
جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۱۶۵۱۰
تخلف ارزی ۳۰میلیاردی یک شرکت داروسازی در البرز
سالم خبر: با ورود پلیس امنیت اقتصادی به پرونده رفع تعهد ارزی یک شرکت داروسازی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، با همکاری مسئولان این شرکت و بانک متبوعه، تعهد ارزی مورد اشاره انجام شد.

به گزارش سالم خبر، سردار حمید هداوند؛ فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق دریافت ارز و عدم ایفای تعهدات ارزی به ارزش بیش از 300 میلیارد ریال به پلیس امنیت اقتصادی، تیمی ویژه از کارآگاهان این پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد که یک شرکت داروسازی در سال 1400 اقدام به دریافت ارز برای واردات مواد اولیه کرده و در تاریخ مقرر در خصوص رفع تعهد ارزی و پرداخت ریالی آن اقدامی نکرده است.

 فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از بررسی‌های مقدماتی و جمع‌آوری مستندات متقن، مدیرعامل شرکت دریافت کننده ارز با هماهنگی مقام قضائی به پلیس امنیت اقتصادی دعوت و در خصوص موضوع تذکرات لازم به وی داده شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که شرکت یادشده پس از ورود پلیس به موضوع، نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود به میزان بیش از 300 میلیارد ریال اقدام کرده است.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف برخورد با اخلالگران اقتصادی تشکیل شده و سعی دارد با شناسایی کسانی که قصد ضربه زدن به نظام مالی کشور را دارند، برخورد قاطع صورت بگیرد.

 
کد مطلب : ۱۶۵۱۰
نام شما

آدرس ايميل شما