۰

تولید و توزیع شیرخشک در تعطیلات نوروزی متوقف نمی‌شود

تاریخ انتشار :
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۱۶۴۸۵
تولید و توزیع شیرخشک در تعطیلات نوروزی متوقف نمی‌شود
سالم‌خبر: مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: تعطیلی و محدودیتی در چرخه تولید و توزیع شیرخشک در ایام نوروز نخواهیم داشت.

علیرضا رستمی با اشاره به تلاش‌های مستمر سازمان و معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال 1402 اظهار کرد: برای نظارت بر حوزه فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل  به ویژه در ایام پایانی سال جاری و نوروز پیش رو با همان شدت و حدت ایام غیر تعطیل مشغول خدمت خواهیم بود.

مدیرکل فرآورده‌های طبیعی،
سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با تاکید بر استمرار خدمت با توانی بیش از روزهای غیر تعطیل گفت: تعطیلی و محدودیت در چرخه تولید و توزیع شیرخشک نخواهیم داشت.

وی  ادامه داد: علاوه بر حضور فعال همکاران از شرکت‌های توزیع کننده شیرخشک خواسته‌ایم از تعطیلی و حتی محدود کردن چرخه توزیع پرهیز کنند بنابراین این اطمینان را به مردم عزیزمان می‌دهیم که در چرخه شیرخشک از تولید تا انتقال به شعب استانی و در نهایت داروخانه وقفه‌ای ایجاد نمی‌شود.

مدیرکل فرآورده‌های
طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در ادامه سخنانش از بررسی ذخایر انواع شیرخشک و غذای ویژه در داروخانه گفت و تصریح کرد: تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هر گونه کمبود در ایام نوروز اندیشیده شده است‌.

وی از جمله اقدامات دیگر حوزه مذکور را بازرسی از داروخانه‌های منتخب و بررسی میزان موجودی و عرضه شیرخشک‌های رژیمی قبل از ایام نوروز عنوان کرد.

به گفته رستمی، معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور به شکایت‌های دریافتی رسیدگی خواهند کرد./تسنیم
کد مطلب : ۱۶۴۸۵
نام شما

آدرس ايميل شما