۰

اجازه نمی دهیم خدمات دارویی هلال احمر خدشه دار شود

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۱۰۵
اجازه نمی دهیم خدمات دارویی هلال احمر خدشه دار شود
سالم خبر : مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر، گفت: سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر، بخشی از افتخارات نظام در ارائه خدمات و فوریت‌های دارویی در ٤٠‌ سال گذشته بوده است.
 
به گزارش مهر ، دکتر علی فرجی در نشست صمیمانه با مدیران عامل شرکت‌های تابعه و مدیران ستادی سازمان تدارکات پزشکی، افزود: مجموعه بسیار ارزشمندی از ظرفیت‌های نیروی انسانی و تولیدی در سازمان تدارکات پزشکی و شرکت‌های تابعه وجود دارند و باید ذهنیت‌ها را به این مجموعه مثبت و اصلاح کنیم.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل سابق سازمان در زمینه تقویت داروخانه‌های تحت پوشش و بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه، گفت: چنانچه همکاران همت کنند و مورد وثوق و اعتماد مجموعه جمعیت هلال‌احمر باشم تا یک‌سال آینده اخبار خوب و امیدبخشی را از این مجموعه خواهیم شنید وکارنامه درخشان‌تری از این مجموعه ارائه خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر با تأکید بر این که همه عوامل در سازمان تدارکات پزشکی باید نگاهی سازمانی و هدفمند به این مجموعه داشته باشند، تصریح کرد: دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات همه دوستان و پرسنل در سازمان و شرکت‌های تابعه قابل احترام است و از تمامی کارکنان و پرسنل در بخش‌های مختلف می‌خواهم که این مجموعه را از آن خود دانسته و برای پویایی و اعتلای سازمان تدارکات پزشکی در عرصه سلامت تلاش کنند.

وی گفت: اگر چه تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها جزو وظایف هیأت‌مدیره سازمان است، اما ارائه نقطه‌نظرات سازنده بر غنای مصوبات افزوده و افقی روشن را پیش روی ما خواهد گشود.

فرجی با بیان این که در ساختار بیشتر سازمان‌ها و نهادها از جمله سازمان تدارکات پزشکی با پدیده‌ای به نام مازاد نیروی انسانی مواجه هستیم، اظهار کرد: با حفظ شرایط موجود و اصلاح چارت سازمانی و بازتعریف وظایف و نقش‌ها و براساس اهدافی که تعریف می‌شود، بر مشکل مازاد نیروی انسانی غلبه خواهیم کرد.

وی انجام وظایف محوله براساس اخلاق اسلامی و به‌کارگیری این اصل در روابط انسانی را مهم ترین نیاز امروز انسان‌ها عنوان کرد و گفت: تأکید می‌کنم که به هیچ عنوان از چارچوب اخلاقیات خارج نشویم، بنده معتقدم که بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما حاصل رعایت نکردن این اصل است.

فرجی، سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر را بخشی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات و فوریت‌های دارویی در ٤٠‌ سال گذشته برشمرد و تأکید کرد: اجازه نخواهیم داد برخی افراد با هرقصد و نیتی این نشان خدمت و افتخار را کمرنگ و به آن خدشه وارد کنند و من از خانواده بزرگ سازمان تدارکات پزشکی می‌خواهم برای اعتلای این مجموعه تلاش کنند.

وی با بیان این‌که درسال حمایت از کالای ایرانی وظیفه بسیار مهم مدیران سازمان و شرکت‌های تابعه تقویت دو شرکت بزرگ تولیدی داروسازی سها و تجهیزات پزشکی هلال ایران و به روز شدن تولیدات این مجموعه‌ها براساس آخرین فناوری‌های نوین است، تصریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های این مجموعه، تکلیف همه ماست و بی‌شک ارائه راهکارهای سازنده مسیر روشنی را در مقابل مجموعه مدیریتی قرار خواهد داد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر تأکید کرد: از تحریم‌ها به‌عنوان فرصت استفاده خواهیم کرد و به فضل الهی با تلاش بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود داروهای مورد نیاز هموطنان را با بهترین شرایط تأمین و درجهت کاهش دغدغه‌ها گام خواهیم برداشت.
کد مطلب : ۱۱۰۵
نام شما

آدرس ايميل شما