۱
۱
شرکت جانسون& جانسون باید در برابر 9 هزار پرونده از خود دفاع کند

پودر بچه برای شرکت جانسون& جانسون دردسرساز شده است

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۰۶۷
پودر بچه برای شرکت جانسون& جانسون دردسرساز شده است
سالم خبر: شرکت جانسون& جانسون اعلام کرد که در حال دفاع یا آمادگی برای دفاع در برابر 9 هزار پرونده ایست که در ایالت های مختلف امریکا علیه این شرکت باز شده است.

به گزارش سالم خبر از رویترز اگر چه بخشی از ادعاهای مطرح در پرونده های شکایت مربوط به کسانی می شود که مدعی شده اند پودر بچه این شرکت موجب بروز سرطان تخمدان در آنان شده است اما اخیرا شاکیان به ادعاهایی مبنی برآلودگی این پودر به ماده سمی آزبست و عوارض مصرف آن روی آورده اند.

شرکت جانسون& جانسون به تازگی در برابر شکایت خانواده ی یک زن 30 ساله قرار گرفت که مدعی بودند استفاده طولانی مدت او از پودر بچه جانسون و وجود آزبست موجود در آن عامل مرگ این زن بوده است. اگر چه این ادعا از سوی هیات منصفه ی ایالت کارولینای جنوبی رد شد اما به گفته ی خانواده این زن "برتیلا" در سال 2017 بدلیل ابتلا به نوع نادری از سرطان فوت کرده است و آزمایش های مربوط به او نشان از وجود آزبست در خون او بوده که ناشی از استفاده مداوم او از زمان تولد از پودر بچه جانسون بوده است.

کریستوفر سوئت، وکیل خانوادگی آنان اظهار می دارد که ما همچنان بر این باور هستیم که استفاده روزانه از پودر کودک برتیلا از هنگام تولد او موجب مرگ او شده است.

این پرونده همچنین فروشندگان و و داروخانه ها را در لیست متهمان خود قرار داده است و فروشگاه های آمریکایی مانند Imerys SA و همچنین یک واحد محلی با نام Rite Aid که یکی از بزرگترین داروخانه های ایالات متحده به شمار می رود که این زن متوفی  این پودر را از آنان می خریده است باید از خود دفاع کنند.
 
در یکی از پرونده های این شرکت یک هیات منصفه در کالیفرنیا جانسون& جانسون را محکوم به پرداخت مبلغ 25.7 ملیون دلار بابت خسارت به یک زن و شوهر که ادعا کرده بودند براثر استفاده از پودر بچه جانسون دچار بیماری مزوتلیوما شده اند، کرد.
 
همچنین هیت منصفه دادگاه نیوجرسی نیز در ماه آوریل به شرکت های جانسون& جانسون و Imerys Talc America دستور داد تا 117 میلیون دلار به  مردی که ادعا می کرد پودر بچه این شرکت که حاوی  آزبست بوده است و باعث بروز مزوتلیوما در او شده است ، پرداخت کند.
 
کد مطلب : ۱۰۶۷
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عالی بود