۰

شصت و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون تهران راه اندازی شد

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۹۷۹۷
شصت و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون تهران راه اندازی شد
سالم خبر: فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در تهران از فعالیت ۶۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران خبر داد و گفت: به زودی تعداد این مراکز افزایش می‌یابد.

به گزارش سالم خبر، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران صبح امروز در مراسم آیین افتتاحیه پایگاه واکسیناسیون خودرویی در شرق تهران اظهار کرد: امروز سخت کوشان عرصه سلامت در وادی جدید دفاع مقدس برای مبارزه با بیماری کرونا در تلاش هستند.

او افزود: راه اندازی مراکز تجمیعی، راهگشای خوبی برای تزریق واکسن کروناست. تزریق واکسیناسیون کرونا نماد یک کار بین بخشی، همدلی و همکاری بین سازمان‌های مختلف است.

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران ادامه داد: تحقق این امر اجتماعی نیازمند همکاری همه نهاد‌ها و مردم است تا هرچه سریع‌تر واکسیناسیون کرونا در کشور انجام شود، البته لجستیک تهیه واکسن باید سریع‌تر از گذشته انجام شود.

زالی بیان کرد: امروز شصت و یکمین مرکز تجمیعی در استان تهران راه اندازی شد. هدف ما رساندن این آمار به ۸۰ مرکز تجمیعی جهت واکسیناسیون است. به ازای هر چهار تا پنج مرکز واکسیناسیون، یک مرکز تجمیعی خودرویی در تهران نیز مشغول به فعالیت است.

به گفته فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران منطقه ۴ پر جمعیت‌ترین منطقه تهران محسوب می‌شود و بیشترین موارد ابتلا و مرگ و‌میر در پیک چهارم، همین منطقه است.

او با بیان اینکه در پیک چهارم، ۸۲ درصد از مرگ و‌میر‌ها مربوط به افراد ۶۵ سال به بالا بوده است، گفت: درحال حاضر ۱۸ تا ۲۰ درصد از افراد ۷۰ سال به بالا واکسن کرونا دریافت کرده اند.

 
کد مطلب : ۹۷۹۷
نام شما

آدرس ايميل شما