۰

داروهای کووید ۱۹ در سطح داروخانه ها توزیع شده است

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۹۳۹۴
داروهای کووید ۱۹ در سطح داروخانه ها توزیع شده است
سالم خبر: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران، به ارائه گزارشی از وضعیت داروخانه های تابعه دانشگاه پرداخت.

به گزارش سالم خبر، فاطمه فتحی، گزارشی از جمع بندی جلسات کمیسیون ماده ۲۰ در سال ۹۹ ارائه کرد و گفت: حدود ۱۱۵۰ داروخانه در استان تهران تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران است که معادل ۴۰ درصد کل داروخانه‌های استان را تشکیل می‌دهد.

وی با اعلام اینکه حدود ۱۱۶ داروخانه به صورت شبانه و روزی فعالیت دارند، افزود: داروخانه‌های شبانه روزی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهر تهران ۲۶ درصد و در سطح شهرستان‌ها ۳۶ درصد رشد داشته است.

فتحی با اشاره به انجام ۳۴۱ بازرسی از داروخانه‌های بیمارستانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۹۹، ادامه داد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران در دوران کرونا عملکرد خوبی داشته است و داروهای لازم برای کنترل کووید ۱۹ به اندازه کافی در سطح داروخانه‌ها توزیع شده است.

وی به طراحی سامانه جدید معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره کرد و افزود: این سامانه با هدف اصلاح و بهبود فرآیندهای موجود در معاونت راه اندازی شده است.

فتحی گفت: این سیستم خود ارزیابی شامل بخش‌های مختلف نظر سنجی مراجعین، ویژه پرسنل، کلیپ‌های آموزشی و معرفی معاونت غذا و دارو و…، است که در راستای استفاده بهینه از زیر ساخت‌های فناوری ایجاد شده است.
کد مطلب : ۹۳۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما