۰

همه آحاد جامعه در قبال سلامتی خود مسئول هستند

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۱۹۱
همه آحاد جامعه در قبال سلامتی خود مسئول هستند
سالم خبر وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم کنترل تغذیه و فعالیت جسمانی هر فرد توسط خودش، گفت: در مرحله اول، هر فردی مسئول سلامت خودش است.
 
به گزارش سالم خبر از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در سفر خود به استان آذربایجان غربی و در مراسم افتتاح مرکر خدمات جامع سلامت روستایی طلاتپه با تاکید بر اینکه مراقبت اصلی از سلامت توسط خود مردم صورت می‌گیرد، گفت: وقتی کار و تلاش می‌کنید و انرژی خود را در کشاورزی و دامداری تخلیه می کنید، برای سلامتی بسیار مفید است. 
 
وزیر بهداشت افزود: هر فردی مسئول سلامت خودش است و در وهله اول باید از نوع تغذیه و فعالیت خود مراقبت کند. خوشبختانه در این مناطق بسیاری از معضلات شهری مانند آلودگی هوا و ترافیک وجود ندارد و زندگی در روستا بسیار راحت تر از شهر است؛ در شهرها دغدغه دلار، یورو و سکه زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است درحالیکه برای شما در روستاها این موضوعات اهمیت چندانی ندارد و مایحتاج خود را از دامداری و کشاورزی تهیه می کنید و استرس، حسادت، چشم و هم چشمی نیز کمتر است.
 
وزیربهداشت خاطرنشان کرد: در وهله اول امیدوارم که خودتان به فکر سلامت خودتان باشید و در وهله دوم مراقبان سلامت و بهورزان به مراقبت از شما می پردازند.
 
دکتر هاشمی ضمن تقدیر از مسئولان استان آذربایجان غربی به دلیل حمایت از حوزه سلامت،  از دکتر آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به عنوان یکی از بهترین جراحان مغز یاد کرد و گفت: وی تمام زندگی خود را برای توسعه خدمات سلامت در این استان صرف کرده و  کارنامه درخشانی دارد.
 
وزیر بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: برای دولت و مجلس دعا کنید تا بتوانند مشکلات کشور را به تدریج کاهش دهند.
کد مطلب : ۲۱۹۱
نام شما

آدرس ايميل شما