۰

شرکت‌‎های تولید قراردادی نقش پررنگ‌‎تری در سندیکای مکمل‎‌های رژیمی غذایی ایفا خواهند کرد

حافظ سوسن، دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی ایران در گفت‌وگو با سالم‌خبر
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۱۵۷۰۱
شرکت‌‎های تولید قراردادی نقش پررنگ‌‎تری در سندیکای مکمل‎‌های رژیمی غذایی ایفا خواهند کرد
 سالم‌خبر: دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی ایران، گفت: حضور دو نماینده‌‎ی شرکت های تولید قراردادی در هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران موجب پیگیری و اثربخشی مطلوب تری در موضوعاتی همچون قیمت‎‌گذاری، مسائل صنفی و رگولاتوری در این حوزه می‌شود.

حافظ سوسن در گفت‌و‌گو با سالم‌خبر درباره
لزوم حضور نمایندگان شرکت‌های تولید قراردادی در هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران، گفت: با توجه به فعالیت قابل توجه شرکت‌های تولیدکننده دارو در حوزه ی مکمل به شکل تولید قراردادی، پیشنهاد حضور نمایندگان این شرکت‌‎ها در هیات مدیره سندیکای مکمل های رژیمی غذایی ایران از سال گذشته پس از نشست های کارشناسی با اعضای سندیکا مطرح
و موافقت حاصل شد تا با تغییراتی در اساسنامه سندیکا دو نماینده از شرکت‌های تولید قراردادی با حق رای به عضویت هیات مدیره این سندیکا درآیند.

وی همچنین ادامه داد: واردات و بازاریابی این نوع محصولات از طریق شرکت‌های وارد کننده محصولات نهایی finish  product انجام می‌شد و پس از مدتی شرکت‌های تولید کننده دارو به بازار تولید کنندگان مکمل ورود کردند، همزمان 
پس از مدتی به دلایلی  سازمان غذا و دارو در زمان ریاست دکتر شیبانی، با صدور پروانه محصولات نهایی موافق نبودند و شرکت‌ها مجبور شدند واردات را به شکل بالک انجام دهند.

دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی ایران با بیان اینکه سندیکای تولید کنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران شرکت های تولید قراردادی را به عنوان اعضای غیر وابسته می‌شناخت،
اظهار داشت: با توجه به اینکه از تعداد 300 عضو سندیکای تولیدکنندگان مکمل نزدیک به 200 نفر از تولیدکنندگان قراردادی عضو بودند. بنابراین طی نشست‌هایی با اعضای سندیکا و پیگیری و زحمات دکتر کبریایی زاده، دکتر ناصری و مهندس قلن‌بر این طرح به وزارت بازرگانی رفت و تغییرات انجام شد.

انتخابات هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مکمل‎های رژیمی غذایی، فردا 24 آبان ماه
برگزار می‌شود و برای نخستین بار دو عضو تولیدکننده قراردادی به جمع هیات مدیره می‌پیوندند.

قیمت‎‌گذاری دستوری، مشکلات تسهیلات ترخیص با سپردن ضمانت نامه بانکی و مشکلات اعتبار یک ساله کارت بازرگانی از موضوعاتی بود که دکتر سوسن در این گفت‌وگو نقطه نظرات خود را با سالم‌خبر در میان گذاشت که به زودی متن کامل آن منتشر خواهد شد.
 
 
کد مطلب : ۱۵۷۰۱
نام شما

آدرس ايميل شما