۰
نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس:

بودجه‌ی دارو در کجا و چگونه خرج می‌شود؟

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۱۳۳۳۰
بودجه‌ی دارو در کجا و چگونه خرج می‌شود؟
سالم‌خبر: نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس با تاکید بر انجام بررسی دقیق و تفحص درباره‌ی سهمیه‌های تخصیصی دارو و همچنین چگونگی توزیع آن توسط وزارت بهداشت و هلال احمر گفت: هر سال با صرف هزینه‌های بسیار در بودجه دارو به صورت سهمیه به برخی دستگاه‌ها داده می‌شود اما مشخص نیست که در کجا و چگونه توزیع می‌شود.
 
حسین محمدصالحی دارانی در  جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از مردم حوزه انتخابیه برای حضور گسترده در مراسم راهپیمایی ۱۳
آبان ماه گفت: ملت ما، ملت بی‌درد نیست، این وطن هم جای هر نامرد نیست.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت و درمان و سازمان بازرسی کل کشور گفت: بسیاری از خانواده‌های گرفتار بیماران خاص ته‌مانده دارایی خود را چوب حراج می‌زنند تا داروهای این بیماران را تهیه کنند و سرانجام بسیاری از مسئولان آنها را به بازار سیاه روانه می‌کنند. متأسفانه همین مسئولان، دلالان داروها شده‌اند.

وی افزود: هر ساله با صرف هزینه‌های بسیار در بودجه دارو به
صورت سهمیه به برخی دستگاه‌ها داده می‌شود اما مشخص نیست که در کجا و چگونه توزیع می‌شود.

صالحی بیان کرد: از همکاران خود می‌خواهم که به مراکز درمانی بیماران سرطانی سر بزنند و اشک‌های مادران دلسوخته فرزند از دست رفته را ببینند و ناله‌های آتشین پدران را بشنوند که چگونه دارایی خود را از دست داده‌اند و به دنبال آن جگرگوشه خود را در خاک سپرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: سهمیه های تخصصی و نحوه توزیع آن باید توسط وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر به صورت دقیق بررسی و تفحص شود.
 
کد مطلب : ۱۳۳۳۰
نام شما

آدرس ايميل شما