۰

اقدام انقلابی دولت سیزدهم در مهار و صفر شدن فوتی کرونا

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۱۲۴۲۵
اقدام انقلابی دولت سیزدهم در مهار و صفر شدن فوتی کرونا
سالم‌خبر: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تقدیر از اقدام انقلابی دولت سیزدهم در مهار و صفر شدن فوتی کرونا گفت: شاهد اقدام انقلابی دولت آقای رئیسی در مهار بیماری کرونا بودیم که با این حرکت کرونا در جامعه ما به حاشیه رفته است.
 
جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روزهای 12 و 20 خرداد گفت: این موفقیت بزرگ در سایه اقدام انقلابی دولت سیزدهم محقق شد.
 
وی افزود: در جریان بیماری کرونا شاهد اقدام شبانه روزی و تلاش های بی وقفه کادر درمان بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: با اقدام انقلابی دولت آقای رئیسی امروز شرایط جامعه عادی شده و آمار فوتی ها یا صفر است یا تک رقمی است و آمار مبتلایان به این بیماری نیز دو رقمی شده است .
 
کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: کشورهای آمریکا و اروپایی که مدعی سرآمد در حوزه بهداشت و درمان هستند آمار فوتی های ناشی از کرونا در کشورهای شان هنوز سه رقمی است و حتی نتوانستند این آمار را دو رقمی کنند.
 
وی افزود: با اقدام دولت آقای رئیسی و کادر درمان در مهار بیماری کرونا اقدامی قابل تقدیر است و جا دارد از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر کنم.
 
 عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
کد مطلب : ۱۲۴۲۵
نام شما

آدرس ايميل شما