۰

انتقاد نماینده زنجان از مدیریت در زمینه ارز ترجیحی دارو

تاریخ انتشار :
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۱۲۱۳۶
انتقاد نماینده زنجان از مدیریت در زمینه ارز ترجیحی دارو
انتقاد نماینده زنجان از مدیریت در زمینه ارز ترجیحی دارو
نماینده مردم زنجان گفت: جمعی از نمایندگان در راستای شفافیت آرا سامانه‌ای ایجاد کردند و آرای خود را در آن ارائه می‌کنند، از سایر نمایندگان دعوت می‌کنم به این جمع بپیوندند و با ارائه آراء خود در راستای شفافیت اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، مصطفی طاهری در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تسلیت درگذشت نادر طالب زاده و تشکر از مردم در دفاع از مردم فلسطین گفت: جمعی از نمایندگان در راستای شفافیت آرا سامانه‌ای ایجاد کردند و آرای خود را در آن ارائه می‌کنند، از سایر نمایندگان دعوت می‌کنم به این جمع بپیوندند و با ارائه آراء خود در راستای شفافیت اقدام کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ضمن انتقاد از مدیریت در زمینه ارز ترجیحی دارو، بیان کرد: در این زمینه هم چوب را خورده ایم، هم پیاز را، قرار بود ارز ترجیحی هدفمند و داروها با نسخه الکترونیکی ارائه شود اما به دلیل مدیریت بد تلاطمی در بازار دارو ایجاد شد و در نهایت کل ارز ترجیحی سال گذشته به دارو اختصاص داده شد.

طاهری افزود: در سفر رئیس جمهور به زنجان قول اصلاح مسیر حوزه انتخابیه داده شده اما با وجود اخذ مجوزها و نامه نگاری ها کار روی زمین مانده است.
کد مطلب : ۱۲۱۳۶
نام شما

آدرس ايميل شما