۰

توانمندی بیمه ها مستلزم بهبود اقتصاد کشور است

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۱۱۸۵
توانمندی بیمه ها مستلزم بهبود اقتصاد کشور است
سالم خبر : نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم توانمندتر شدن بیمه‌ها گفت: اگر بخواهیم تمام بار سلامت کشور را بر روی دوش بیمه‌ها بگذاریم در نهایت با مشکل مواجه می‌شویم.
 
به گزارش  مهر، دکتر همایون یوسفی، اظهارداشت: وزارت بهداشت در استان خوزستان همانند سایر استان‌ها نسبت به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اقدامات لازم را انجام داده و سعی شده در زمینه زیرساخت‌های درمانی و بیمارستانی اقدامات لازم انجام شود.

وی به مشکلات زیست محیطی استان خوزستان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین مشکلات کشور آلودگی‌های زیست محیطی است به طور مثال بحث ریزگردها در خوزستان، آلودگی هوا در تهران و یا فاضلاب در بسیاری از نقاط کشور منشاء بیماری هستند که باید تمام دستگاه‌ها با مشارکت یکدیگر نسبت به برطرف کردن این مشکلات توجه بیشتری داشته باشند.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با بیان اینکه تقریبا پوشش بیمه‌ای مناسبی در اغلب نقاط کشور صورت گرفته است، افزود: با وجود این شرایط نوع خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، متناسب با نیازهای آنان نیست.

درست است که پرداخت از جیب مردم کمتر شده ولی تا چه زمانی دولت می‌تواند این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: بیمه‌ها باید توانمندتر شوند که رسیدن به این هدف مستلزم بهبود اقتصاد کل کشور است. با این شرایط اگر بخواهیم تمام بار سلامت کشور را بر روی دوش بیمه‌ها بگذاریم در نهایت با مشکل مواجه می‌شویم لذا امیدواریم در کشور به ویژه استان خوزستان در زمینه تامین منابع مالی پایدار اقدامات بیشتری از سوی دولت و مجلس انجام شود تا مشکلات موجود برطرف شود.
کد مطلب : ۱۱۸۵
نام شما

آدرس ايميل شما