۰
معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران:

در 24 ساعت گذشته 46 نفر در تهران جان خود را از دست داده‌اند

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۱۱۶۳۵
در 24 ساعت گذشته 46 نفر در تهران جان خود را از دست داده‌اند
سالم خبر: معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه بر اساس آمار شرایط کرونایی استان تهران، بحرانی است، از افزایش بی رویه مبتلایان به اُمیکرون خبر داد و گفت:در 24 ساعت گذشته 46 نفر در استان تهران جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش سالم خبر، نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران در پاسخ به این پرسش که «شرایط کرونایی استان تهران چگونه است؟»، بیان داشت:مرگ و میر بالا رفته؛به دلیل اینکه آمار ابتلا نیز خیلی بالا رفته است.

وی ادامه داد: بر اساس آماری که داریم شرایط، شرایط بحرانی است و چیزی که مشخص است اینکه ما داریم با یک شیب بسیار صعودی موج ششم را طی می‌کنیم و آمار مراجعان سرپایی و بستری به جز مطبها، حدود ۲۰ هزار نفر  رسیده است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران افزود:اکنون تعداد بستری جدید به ۹۰۰ نفر در روز رسیده که یک پنجم آنها بیماران بدحال تری هستند؛ضمن اینکه تعداد بستری به ۳۳۸۰ رسیده و تعداد فوتیها در ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران ۴۶ نفر بوده است.

توکلی درباره اینکه «آیا با کمبود تخت و تجهیزات پزشکی روبرو هستیم؟»، تأکید کرد: هیچ کمبودی نداریم و نگرانی ما درباره دو هفته آینده است. 

وی درباره «وضعیت واکسیناسیون در استان تهران»، خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد افراد دُز بوستر را تزریق کرده‌اند؛ ضمن اینکه تعداد قابل توجهی دُز دوم را تزریق کرده‌اند و آنچه نگران آن هستیم افزایش بی رویه مبتلایان است که ممکن است در روزهای آینده گرفتاری ایجاد کند.
کد مطلب : ۱۱۶۳۵
نام شما

آدرس ايميل شما