۰

قرص کووید فایزر در بریتانیا تاییدیه قانونی دریافت کرد

تاریخ انتشار :
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۱۱۳۱۵
قرص کووید فایزر در بریتانیا تاییدیه قانونی دریافت کرد
سالم خبر: قرص کروناویروس فایزر، موفقیت 90 درصدی در پیشگیری از بیماری شدید در میان بزرگسالان آسیب پذیر، اکنون در ایالات متحده و بریتانیا تایید شده است. MHRA Paxlovid فایزر را تایید می کند آژانس نظارتی داروها و محصولات مراقبت بهداشتی (MHRA)، تنظیم کننده داروهای بریتانیا، اوایل امروز داروی ضد ویروسی پکسلووید فایزر را تایید کرد.

قرص کروناویروس فایزر، موفقیت 90 درصدی در پیشگیری از بیماری شدید در میان بزرگسالان آسیب پذیر، اکنون در ایالات متحده و بریتانیا تایید شده است.

آژانس نظارتی داروها و محصولات مراقبت بهداشتی (MHRA)، تنظیم کننده داروهای بریتانیا، اوایل امروز داروی ضد ویروسی پکسلووید فایزر را تایید کرد. بر اساس گزارش‌ها، Paxlovid در پیشگیری از بیماری‌های شدید در میان بزرگسالان آسیب‌پذیر، اگر بلافاصله پس از آلوده شدن به ویروس کرونا مصرف شود، 90 درصد موفقیت دارد.

MHRA گفت، Paxlovid در کاهش خطر بستری شدن در بیمارستان و مرگ در افراد مبتلا به عفونت خفیف تا متوسط ​​کووید-19، که در معرض افزایش خطر ابتلا به بیماری شدید هستند، ایمن و موثر است.

آژانس نظارتی افزود که این دارو زمانی که در مراحل اولیه عفونت ویروسی مصرف شود بسیار موثر است. MHRA گفت که استفاده از Paxlovid را در عرض پنج روز پس از اولین علائم بیمار توصیه می کند.

بریتانیا این داروها را برای بیماران 18 ساله و بالاتر با حداقل یک عامل خطر برای بیماری شدید مانند چاقی یا دیابت یا بالای 60 سال تأیید کرده است. دکتر جون راین، مدیر اجرایی MHRA، اظهار داشت که ما اکنون یک داروی ضد ویروسی دیگر برای درمان کووید-19 داریم که می‌تواند به جای تزریق داخل وریدی، از طریق دهان مصرف شود. این بدان معنی است که می توان آن را در خارج از محیط بیمارستان قبل از اینکه کووید-19 به مرحله شدید پیشرفت کند، تجویز کرد. امیدوارم این اطلاعیه به کسانی که به ویژه در برابر کووید-19 آسیب پذیر هستند، که این درمان برای آنها تأیید شده است، اطمینان خاطر بدهد. برای این افراد، این درمان می تواند نجات بخش باشد.»

به دنبال این آخرین پیشرفت، Paxlovid فایزر اکنون در ایالات متحده و بریتانیا تایید شده است.

تجمعات PFE پس از اعلامیه
از زمانی که MHRA تایید Paxlovid را در اوایل امروز اعلام کرد، سهام Pfizer در حال افزایش است. از زمان باز شدن بازار ایالات متحده، PFE 1.59 درصد به ارزش خود افزوده است و اکنون بالای 59 دلار به ازای هر سهم معامله می شود.

PFE در 12 ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت. سهام این شرکت از سال تا به امروز 67 درصد افزایش یافته است و عملکرد بهتری از سهام بسیاری در بخش مراقبت های بهداشتی داشته است.
کد مطلب : ۱۱۳۱۵
برچسب ها
Paxlovid
نام شما

آدرس ايميل شما