۰

۸ مرکز انتقال خون در استان تهران در ایام نوروز فعال است

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۹۳۷۶
۸ مرکز انتقال خون در استان تهران در ایام نوروز فعال است
سالم خبر: ۸ مرکز انتقال خون در این استان در ایام تعطیلات نوروز فعال و آماده پذیرش اهداکنندگان خون به منظور کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن است.

به گزارش سالم خبر از اداره کل انتقال خون استان تهران در تعطیلات سال جدید ۸ مرکز فعال در نقاط مختلف استان دارد که طبق برنامه زمان بندی آماده دریافت خون از اهدا کنندگان هستند.

اهدا کنندگان خون می توانند در ایام نوروز به مرکز وصال در خیابان وصال شیرازی، مرکز ستاری در اتوبان ستاری، مرکز شهر ری واقع در بزرگراه شهید آوینی، مرکز تهرانپارس واقع در فلکه چهارم تهرانپارس، مرکز صدر در محله زرگنده، مرکز پیروزی در خیابان پیروزی مرکز ورامین در کمربندی شهید بهشتی و مرکز شهریار در خیابان انقلاب این شهرستان مراجعه کنند.  

به گزارش ایرنا اهدای خون از زمان شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است و این در حالی است که نیاز به خون همیشگی است و بسیاری از بیماران مانند بیماران تالاسمی همیشه نیاز به خون دارند و انتقال هم به اهداکنندگان خون که یاری گر این سازمان و نجات دهنده جان بیماران نیازمند به خون هستند توصیه می کند اهدای خون به طور مستمر و به تدریج اما همیشگی باشد تا خون مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان ها تامین شود.
کد مطلب : ۹۳۷۶
نام شما

آدرس ايميل شما