۰

کرونا جان ۲۵۴ نفر دیگر را در ایران گرفت

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۷۹۸۰
کرونا جان ۲۵۴ نفر دیگر را در ایران گرفت
سالم خبر: با فوت ۲۵۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۹ هزار و ۷۰ نفر رسید و ۳۰ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.
 
سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۲ مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهار هزار و ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۹۴۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۸ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۴۱۱ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۵۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۳۶۹ هزار و ۶۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
لاری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و  استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.
 
۱۸۷ شهرستان در وضعیت قرمز کرونا
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: نمودار موارد ابتلا و بستری روزانه به علت کرونا در کشور از حدود یک ماه گذشته، روند صعودی به خود گرفته و به دنبال این روند افزایشی، شاهد بالا رفتن بی سابقه موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ هستیم. در حال حاضر تعداد ۱۸۷ شهرستان در وضعیت قرمز بیماری قرار دارند که در این بین تعداد ۴۵ شهرستان وضعیت حادتری از بیماری دارند.
کد مطلب : ۷۹۸۰
نام شما

آدرس ايميل شما