۰

صنوف پرریسک در شهرستان بویراحمد تعطیل شدند

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۷۷۱۲
صنوف پرریسک در شهرستان بویراحمد تعطیل شدند
سالم خبر: تراکم جمعیت و رعایت نکردن فاصله اجتماعی در صنوف شهرستان بویراحمد به حدی است که سلامت شهروندان را تهدید می کند و به همین دلیل برخی از صنوف تعطیل شده است.
 
به گزارش سالم خبر، شاهرخ کناری  فرماندار بویراحمد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: وضعیت کرونایی شهرستان بویراحمد قرمز بوده و حتی در برخی مناطق ،این شهرستان شرایط از وضعیت قرمز عبور کرده و موجب نگرانی شدید شده است.
 
وی افزود: تجمع مردم در صنوف در حال فعالیت شهرستان همچنان زیاد است و هنوز برخی افراد حساسیت موضوع را درک نکرده اند.
 
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: اگرچه بسیاری از صنوف پر ریسک در شهرستان تعطیل شده اند اما هنوز برخی مغازه داران دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.
 
کناری تاکید کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا برخی صنوف به طور نوبتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی کار کنند تا نیاز های مردم رفع شود.
 
وی ابراز داشت: دفاتر پیشخوان جزو مکان های پر ریسک و پر خطر محسوب می شوند و به آن ها فرصت چند روزه ای داده می شود که در صورت رعایت نکردن پروتکل ها باید در مقطعی از زمان تعطیل شوند.
 
فرماندار بویراحمد عنوان کرد: ادارات برق، امور صنفی، کمیته امداد، اداره غله، اداره پست و امور مالیاتی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند و در صورت ادامه این روند با ان ها برخورد می شود.
 
وی افزود: چنانچه تا بالای ۹۰ درصد شهروندان و کارکنان ادارات ، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند شرایط فعلی شیوع کرونا همچنان حکم فرما خواهد بود.
 
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد روند افزایش موارد مثبت و بستری ها در شهرستان بویراحمد نگران کننده است .
 
شهرستان بویراحمد نیمی از جمعیت ۷۲۰هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد را در خود جای داده است.
 
پرویز یزدان پناه تصریح کرد: ۲۵۷ بیمار در بیمارستان های معین کرونا استان بستری بوده که از این تعداد ۱۳۰ نفر مبتلای قطعی هستند.
 
وی ابراز داشت: ۲۵ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری اند و تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی استان تاکنون ۵ هزار و ۸۹ مورد گزارش شده است.
 
 
 
کد مطلب : ۷۷۱۲
نام شما

آدرس ايميل شما