۰

تولید کیت و نرم‌افزاری برای معرفی مراکز درمانی کرونا

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۶۶۵۹
تولید کیت و نرم‌افزاری برای معرفی مراکز درمانی کرونا
سالم خبر:شتابدهنده‌های عضو پارک فناوری پردیس علاوه بر تولید کیت تشخیص کووید-۱۹ و عرضه آن برای تولید انبوه نسبت به پیاده‌سازی نرم‌افزارهایی برای خدمت به مردم در بحران شیوع کرونا اقدام کردند.
 
به گزارش سالم خبر از ایسنا، سه شتابدهنده عضو مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس در روزهای شیوع ویروس کرونا موفق به تولید و عرضه محصولاتی در این زمینه شدند. طراحی و ساخت کیت سرولوژی کرونا از جمله این محصولات است. کیت‌ سرولوژی SARS-CoV2 IgGو SARS-CoV2 IgM برای تولید انبوه به دو شرکت‌ واگذار شدند.
 
یکی دیگر از شتابدهنده‌ها با حمایت وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش موفق به معرفی و عرضه اپلیکیشن گوشی تلفن همراه "سفیران سلامتی" ویژه بیماری همه‌گیر کرونا شده است. در این اپلیکیشن کاربر از امکانات مختلفی مانند آموزش، اطلاع‌رسانی، نیازسنجی، معرفی و آدرس مراکز درمانی، معرفی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خدمت‌رسان به مردم، تست غربالگری کرونا، آموزش‌های ویژه دانش‌آموزان و هشدارهای منطقه‌ای بهره‌مند می‌شود.
 
یکی دیگر از شتابدهنده‌ها با همراهی پنج استارتاپ، موفق به خدمت رسانی سه میلیارد ریالی رایگان به کاربران استارتاپ‌ها و بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده است. انجام تست کرونا بدون مراجعه به پزشک، ارائه سرویس‌های ارتباط از راه دور، ارائه محتوای آموزشی، کنترل سلامت و سبک زندگی در دوران قرنطینه از خدماتی بوده است که به وسیله استارتاپ‌های عضو این شتابدهنده به کاربران آنها عرضه شده است.
کد مطلب : ۶۶۵۹
نام شما

آدرس ايميل شما