۱

سانوفی کسب و کار ژنریک خود را واگذار می کند

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۶۲۷
سانوفی کسب و کار ژنریک خود را واگذار می کند
سالم خبر: براساس گفته ی منابع آگاه،شرکت سرمایه گذاری ادونت اینترنشنال Advent International  در یک قدمی خرید کسب و کار ژنریک شرکت داروسازی سانوفی است.
 
این خبر پس از انتشار گزارش  فایننشال تایمز مبنی بر خرید شرکت داروسازی Zentiva  توسط گروهی از سهامداران خصوصی  به رهبری یک شرکت تجاری( بدون نام ) اعلام شد و حال مشخص شده است که شرکتی که شرکت داروسازی  Zentiva  را خریداری کرده است همان Advent International  است.
 
بر اساس برخی شنیده ها ممکن است به زودی خبر این معامله اعلام شود اما منابع آگاه بابت می گویند هنوز قرار داد شرکت های Sanofi و Advert نهایی نشده است. این منابع همچنین اضافه کردند که در حال حاضررقم نهایی توسط شرکت سرمایه گذاری تعیین نشده است اما انتظار می رود رقم مورد نظر بالغ بر دو میلیارد یورو باشد.

این مزایده پس از اقدام شرکت داروسازی فرانسوی در  تغییر پروژه های خود در جهت افزایش توان بالقوه اش است.

مجموعه شرکت های سرمایه گذاری خصوصی مجبورند برای  برای استقرار و پایداری سرمایه خود چنین برنامه ریزی هایی برای توسعه شرکت خود داشته باشند اگر چه برخی کارشناسان هشدار می دهند که این گونه سیاست ها منجر به کاهش بازده سرمایه گذاران می شود.
درهفته های اخیر، شرکت های  Blackstone  و Nordic Capital  از جمله شرکت هایی بودند که در مراحل اولیه مزایده برای خرید شرکت داروسازی Zentiva  از رده خارج شدند.  
 
کد مطلب : ۶۲۷
نام شما

آدرس ايميل شما