۰

۳ سامانه جدید مقابله با کرونا راه اندازی شد

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۶۱۹۰
۳ سامانه جدید مقابله با کرونا راه اندازی شد
سالم خبر: به منظور مدیریت و کنترل کروناویروس جدید، سه سامانه جدید در وبسایت معاونت پرستاری وزارت بهداشت راه اندازی شد.
 
به گزارش سالم خبر از مهر، سامانه ثبت نام پرستاران داوطلب در مراکز ریفرال کرونا ویروس و سامانه ثبت نام اعضای هیأت علمی پرستاری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت مشاوره و آموزش مقابله با همه گیری کرونا در سامانه ۴۰۳۰ بر روی سایت معاونت پرستاری راه اندازی شد. لذا، با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و ضرورت مقابله با آن و همچنین، کمبود کادر پرستاری در بیمارستان‌های ریفرال سامانه ثبت نام افراد داوطلب خدمت گروه پرستاری (پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، بهیار و کمک بهیار / کمک پرستار) بر روی سایت معاونت پرستاری به نشانی http://dn.behdasht.gov.ir ایجاد شده و افراد داوطلب می‌توانند از این بستر نسبت به اعلام داوطلبی خود، اقدام کنند.
 
همچنین، به منظور استفاده از توان علمی اعضای هیأت علمی پرستاری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری در مقابله با همه گیری کروناویروس، سامانه دیگری برروی سایت معاونت پرستاری ایجاد شده است و افراد داوطلب می‌توانند به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی در سامانه ۴۰۳۰ در بستر ایجاد شده، اعلام آمادگی و ثبت نام کنند.
 
به منظور ارائه مسائل و مشکلات حوزه پرستاری در رابطه با کروناویروس، به صورت مستقیم با معاون پرستاری نیز بستر جدیدی روی سایت معاونت پرستاری، ایجاد شده است.
کد مطلب : ۶۱۹۰
نام شما

آدرس ايميل شما