۰

برگزاری نمایشگاه صنایع دارویی به تعویق افتاد

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۶۱۴۳
برگزاری نمایشگاه صنایع دارویی به تعویق افتاد
سالم خبر:برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۰، به تعویق افتاد.
 
به گزارش سالم خبر، دبیرخانه دومین نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۰، طی جلسه فوری در محل سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی و با مشورت وزارت بهداشت، و رییس سازمان غذا و دارو، با توجه به شرایط فعلی، برگزاری نمایشگاه را در تاریخ ۶ الی ۸ اسفند ۹۸ به تعویق انداخته و در اولین فرصت، تاریخ جدید برگزاری را اعلام و طی سریع‌ترین زمان ممکن، نمایشگاه برگزار خواهد شد.
 
این تصمیم در راستای بهره‌برداری حداکثری غرفه‌داران و مهیا سازی حضور مهمانان خارجی، سفرا و مسئولین کشور اخذ شده است. این در حالی است که وزیر بهداشت، آمادگی خود را جهت سخنرانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اعلام نموده بود.
 
بر اساس همین اطلاعیه، شرکت‌هایی که در حال غرفه‌سازی هستند، روز دوشنبه ۵ اسفند، لازم است غرفه سازی خود را تکمیل نمایند که با هماهنگی صورت گرفته با هتل المپیک، غرفه‌های تکمیل شده تا زمان برگزاری جدید (احتمالاً هفته آینده) تحت نظارت هتل المپیک پابرجا خواهد ماند.
 
همچنین ثبت نام علاقمندان برای حضور در کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های جانبی نمایشگاه، همچنان به قوت خود باقی و برنامه جدید اطلاع رسانی می‌گردد.
کد مطلب : ۶۱۴۳
نام شما

آدرس ايميل شما