۰

نظارت بر داروخانه‌های هلال احمر آنلاین می‌شود

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۵۵۳۳
نظارت بر داروخانه‌های هلال احمر آنلاین می‌شود
سالم خبر: همه فرایندهای مالی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر شفاف است؛ بطوریکه قیمت تمام شده خدمات باید شفاف مشخص شود تا بتوانیم قیمت واقعی خدمات را احصا کنیم.
 
به گزارش سالم خبر از ایسنا، بهمن سبحانی در همایش معاونین بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت : قصد داریم نظارت آنلاین بر داروخانه‌ها را به فعل برسانیم. دراین فرایند کلیه عملکرد داروخانه ها تحت سامانه مدیریت آنلاین مورد بررسی و نظارت قرار خواهد گرفت.

بر همین اساس توسعه شبکه فن‌آوری اطلاعات در دستور کار این معاونت قرار گرفته است. این می‌تواند نقش مهمی را در شفاف سازی فرایندها و ماموریت‌ها ایفا کندو باید در کلیه امور چه سخت افزاری و چه نرم افزاری در چارچوب یک برنامه واحد عمل شود.
 
وی ادامه داد: لازم است در حوزه‌های ماموریتی، فعالیت‌های ما بر اساس یک سامانه واحد انجام شود تا عملکرد استان‌ها و ارتباط آنها با ستاد کاملا شفاف باشد.
 
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: بر همین اساس توسعه شبکه فن‌آوری اطلاعات در دستور کار این معاونت قرار گرفته است. این مهم می‌تواند نقش مهمی را در شفاف سازی فرایندها و ماموریت‌ها ایفا کند.
 
بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر، سبحانی با تاکید بر ضرورت خوداتکایی استان‌ها افزود: با توجه به شرایط ویژه کشور و نیاز به پرهیز از اتلاف منابع مالی، باید استان‌ها به سمت خوداتکایی حرکت کنند.
 
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر بحث آموزش و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید استفاده از تکنولوژی روز دنیا و آموزش نیروهای انسانی را متناسب با فعالیت‌ها و ماموریت‌های خود در دستور کار قرار دهیم.
 
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در ارائه خدمات بهتر و ارزان‌تر به جامعه هدف خود موفق ظاهر شویم.
کد مطلب : ۵۵۳۳
نام شما

آدرس ايميل شما