۰

قداست جامعه پزشکی با رفتار برخی زیر سوال رفت

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۵۵۶
قداست جامعه پزشکی با رفتار برخی زیر سوال رفت
سالم خبر :شهریاری گفت: به دلیل برخی از رفتارها، قداست جامعه پزشکی زیر سوال رفت باید برای رفع این مشکل استادان الگوی خوبی باشند.
 
به گزارش سالم خبر از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین علی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس صبح امروز در مراسم چهاردهمین جشنواره آموزشی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: آموزش رشته پزشکی یکی از مهمترین موضوعات در کشور و دنیا است، اما من معتقدم مسئله اخلاق در پزشکی از اولویت برخوردار است چرا که متاسفانه ما از این موضوع غافل شده‌ایم.
 
وی ادامه داد: به دلیل برخی از حرکات و رفتارها قداست جامعه پزشکی زیر سوال رفت، باید برای رفع این مشکل استادان الگوی خوبی باشند، زیرا شاگردان ما به رفتار و حرکات استادان در حوزه پزشکی توجه زیادی می‌کنند.
 
هرچه قدر برای این جامعه کار کنیم کم است
 
شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هرچه قدر برای این جامعه کار کنیم کم است، زیرا مردم کشورمان برای حفظ نظام از جان مایه گذاشته و تلاش زیادی کرده‌اند، وضع معیشتی مردم مناسب نیست ولی کمک زیادی به مردم مناطق سیل زده کرده‌اند و  حضوری فعال جهت در این زمینه داشته‌اند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه مجلس ما هیچوقت مجلس نبوده است و در این مملکت دولت و قوه قضایی عملکرد خوبی نداشته‌اند.
 
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: ما انقلاب ایدئولوژی کرده‌ایم اما به دلیل برخی رفتارها به اهداف عالی این انقلاب دسترسی پیدا نکرده‌ایم.
 
از آزادترین کشورها در دنیا هستیم
 
وی ادامه داد: اگر مجلس، مسئولان و دولت مشکلی داشته باشند، به نوعی مردم از آن تاثیر می‌گذارد اما به طور کلی برخلاف تبلیغات منفی که دشمنان انجام می‌دهند، ما یکی از آزادترین کشورها در دنیا هستیم زیرا نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و اعضای خبرگان را مردم انتخاب می‌کنند.
 
شهریاری با اشاره به اینکه به تازگی موجی راه افتاده است و هنگام انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای شهر یا هر انتخابات دیگری، نمایندگان با وعده‌های دروغ سعی در جذب رأی مردم دارند، واقعیت این است که وقتی ما به مردم  وعده‌های دروغین می‌دهیم، در حق آنها ظلم می‌کنیم که رسیدگی به این مسائل در حوزه اختیارات شورای نگهبان است، در مورد همین جریانات مطالبی را با آقای جنتی دبیر شورای نگهبان در میان گذاشته‌ام.
 
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم زمانی از دولت و مجلس ناراضی هستند که بفهمند این نهادها به دروغ تحویلشان داده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه ما از امکانات کشور و توانمندی‌های مالی مطلع هستیم، افزود: باید با مردم صادق و شفاف باشیم و تمامی مطالب و مسائل را صادقانه بگوییم، معتقدم که اگر با مردم روراست باشیم قطعا آنها این مطالب را می‌پذیرند.
 
شهریاری با بیان اینکه وقتی ما مسئولان وعده‌های دروغین می‌دهیم مردم از ما ناراضی می‌شوند، ادامه داد: وعده‌های دروغین  تأثیرات منفی دارد و برخی از اقدامات مسئولان باعث می‌شود تا بنیاد خانواده با دیدن شرایط کشور از بین برود.
کد مطلب : ۴۵۵۶
نام شما

آدرس ايميل شما