۰
در دیدار اعضای سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت با وزیر قبل از ترک وزارت بهداشت مطرح شد:

رییس جمهوری خود باید وارد میدان شود

در حال حاضر رییس جمهوری درباره کاهش چشمگیر بودجه سلامت کشور سکوت کرده است
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۴۷۴
رییس جمهوری خود باید وارد میدان شود
سالم خبر: سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت و انجمن های بیماری های خاص صبح امروز با وزیر بهداشت و درمان دیدار کردند تا از نزدیک درجریان استعفای او قرار گیرند.

به گزارش سالم خبر، به گفته ی یک منبع آگاه طی ملاقات سازمان های مردم نهاد از جمله انجمن های تالاسمی ایران، هموفیلی ایران، انجمن حمایت از بیماران کلیوی، انجمن اتیسم ایران، انجمن ای بی(بیماران
پروانه ای) و ام اس و انجمن داوطلبانه با وزیر بهداشت در ساختمان این وزارت مطرح شد که رییس جمهوری خود در این باره باید وارد میدان شود. ضمن آنکه قاضی زاده هاشمی درباره این مطالب عنوان شده در جلسه اظهار داشت که به دلیل دینی که نسبت به مردم دارم اگر نتوانم کاری برای آن ها با این بودجه ناچیز کنم، رفتن من به صلاح است.

بنابراین گزارش، در حال حاضر رییس
جمهوری درباره کاهش چشمگیر بودجه سلامت کشور سکوت کرده است. اما حرف های ضد و نقیض و شنیده شده از مقر ریاست جمهوری دال براین است که رییس جمهوری به جمع بندی اولیه برای پذیرش استعفای وزیر رسیده است.

سازمان های مردم نهاد از حق سلامت مردم حمایت می کنند

در این جلسه همچنین عنوان شد که سازمان های مردم نهاد در حوزه سلامت و انجمن ها همچنان حمایت خود
را از وزیر بهداشت و درمان اعلام می دارند و نسبت به کاهش چشمگیر بودجه سلامت اعتراض دارند.

اعضای این سازمان های مردم نهاد که امروز در راستای کاهش چشمگیر بودجه سلامت کشور با وزیر بهداشت و درمان دیدار داشتند فردا نیز با حسین شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره بودجه پیشنهادی سلامت ملاقات خواهند داشت.
 
 
کد مطلب : ۳۴۷۴
نام شما

آدرس ايميل شما