۰

طرح غنی سازی آرد با ویتامینD امروز در بیرجند کلید می خورد

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۲۹۸
طرح غنی سازی آرد با ویتامینD امروز در بیرجند کلید می خورد
سالم خبر : طرح غنی سازی آرد با ویتامین D  علاوه بر آهن و اسید فولیک با حضور نماینده گان سازمان جهانی بهداشت و مسئولان کشوری امروز در بیرجند کلید می‌خورد.
 
به گزارش ايفدونا و به نقل از روابط عمومي معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي بیرجند، طرح غنی سازی آرد با ویتامینD علاوه بر آهن و اسید فولیک با حضور نماینده گان سازمان جهانی بهداشت، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو امروز دوشنبه 25 آذر در بیرجند آغاز می شود.

بر اساس گزارشات مبنی بر کمبود ویتامین D در کشور و به منظور تامین نیاز ضروری افراد جامعه به این ویتامین، پس از انجام مطالعات اولیه و مشاوره نمایندگان سازمان جهانی بهداشت، بررسی وضعیت موجود و ظرفیت ها، اجرای فاز اول غنی سازی آرد گندم با ویتامین D در شهرستان بیرجند و از طریق دو واحد تولیدی آرد این شهر انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این طرح  با حضور آقای دکتر ابراهیم المدفا مشاور محترم بین الملل سازمان جهانی بهداشت ، آقای دکتر مفید مدیر کل محترم امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو ، خانم دکتر عبداللهی مدیر محترم دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت و مسئولان استانی امروز 25 آذر در بیرجند کلید می‌خورد.
کد مطلب : ۳۲۹۸
نام شما

آدرس ايميل شما