۰

حاشیه‌ها، وزیر بهداشت را خسته نمی‌کند

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۴۱۲
حاشیه‌ها، وزیر بهداشت را خسته نمی‌کند
سالم خبر : سرپرست اورژانس کشور با اشاره به برخی حواشی علیه وزیر بهداشت در فضای مجازی، گفت: سفرهای استانی وزیر بویژه در دو هفته گذشته نشان می‌دهد که هیچ کس به اندازه وی فعال و به فکر هموطنان نیست.
 
به گزارش سالم خبر از ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در نشست با سرپرست مناطق اورژانس تهران گفت: ما در راس وزارتخانه، شخصی را داریم به اسم دکتر هاشمی که کاملا جهادی و پرتلاش است که وقت را نمی شناسد و پیوسته در فکر خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: همگان می‌دانند حضور دکتر هاشمی یک توان مضاعف رو به مجموعه وزارت بهداشت داده که نتیجه آن بهره بردن بیش از پیش مردم از بخش سلامت است. سفرهای استانی وزیر بهداشت مخصوصا در دو هفته گذشته نشان می‌دهد که هیچ کس به اندازه ایشان فعال و به فکر هموطنان نیست.

بنابر اعلام روابط عمومی اورژانس کشور، کولیوند ادامه داد: ما به داشتن همچین مدیر، مسئول جهادگر و دلسوزی به خود می‌بالیم و او را الگوی خود قرار داده‌ایم. مطالب منتشر شده در فضای مجازی دکتر هاشمی را نه دلخور و نه خسته می‌کند و وی همواره در تلاش مضاعف است. الگوی ما در وزارت بهداشت نیز شخص وزیر است و لذا در کار احساس خستگی و کمبود نمی‌کنیم و با تمام تلاش به پیش می‌رویم.
کد مطلب : ۲۴۱۲
نام شما

آدرس ايميل شما