۰

افتتاح دفتر نمایندگی انجمن صرع در گنبد

تاریخ انتشار :
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۲۲۲۹
افتتاح دفتر نمایندگی انجمن صرع در گنبد
   انجمن صرع ایران روز سه شنبه بیستم شهریور ماه، دفتر نمایندگی شهر گنبد کاووس را با حضور فرماندار و سایر مسئولان این شهر، افتتاح کرد.
 
  محسن فرج، قائم مقام مدیر عامل انجمن صرع ایران با هدف گسترش فعالیت ها و خدمت رسانی به افراد مبتلا به صرع در سطح کشور، طی جلسه ای با حضور مهندس کریمی؛ فرماندار ویژۀ گنبد کاووس و معاون استانداری استان گلستان، مهندس طیار؛ نمایندۀ شهر گنبد، دکتر رضا صابری؛ رییس بهداشت و درمان شهرستان گنبد، دکتر بلوریان؛ نمایندۀ انجمن صرع در گنبد؛ و یحیی اخلاقی؛ مدیر اجرایی نمایندگی انجمن صرع در گنبد کاووس، دفتر نمایندگی انجمن صرع را راه اندازی کردند.
 
   در این جلسه قائم مقام مدیر عامل انجمن صرع ضمن اعلام آمادگی برای شناسایی افراد مبتلا به صرع در شهر گنبد، گفت: از آنجایی که امروزه بیشتر خدمات رفاهی و حمایتی در تهران استقرار دارد و دسترسی افراد نیازمند در اقصی نقاط ایران به این خدمات محدود شده است، یکی از مهمترین اهداف انجمن صرع ایران پذیرش و ارائۀ خدمات به افراد مبتلا به صرع در تمام سطح کشور به ویژه مناطق محروم است.
 
   فرج با مهم برشمردن فعالیت های سازمان های مردم نهاد برای ارائۀ خدمات در زمینۀ سلامت جامعه، ادامه  داد: انجمن صرع می تواند با ارائۀ خدمات آموزشی به بیماران و کارشناسان بهداشتی، خدمات تشخیصی و درمانی، امکان استفاده از کلینیک دندانپزشکی و خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی مستقر در تهران و گسترش این خدمات در شهرستان ها،  گام های مؤثری برای ارتقاء کیفیت زندگی مبتلایان به صرع بردارد.
 
   وی با اشاره به فعالیت سرای سمن های مکران در منطقۀ ایرانشهر، افزود: اگر دفاتر انجمن های حوزۀ سلامت در هر شهر مانند ایرانشهر، تجمیع شده و بتوانند در یک محل به صورت متمرکز در کنار هم فعالیت کنند، در زمینۀ ارائۀ خدمات سلامت هم افزایی و هم توانی مفیدی اتفاق می افتد که نتیجۀ آن برخورداری جامعه از سلامت و کاهش هزینه های درمانی خواهد بود.
 
   در این جلسه مسئولان شهر گنبد کاووس با اختصاص یک ساختمان برای فعالیت تمامی سمن های حوزۀ سلامت، موافقت کرده و تلاش خواهند کرد تا هر چه زودتر این امکان فراهم شود.
 
 
کد مطلب : ۲۲۲۹
نام شما

آدرس ايميل شما