۰

10شرکت خصولتی تولید دارو اخطار گرفتند

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۱۸۲
10شرکت خصولتی تولید دارو اخطار گرفتند
 سالم خبر: سازمان غذا و دارو به ده شرکت خصولتی تولید دارو در مورد تخفیف ها و ارائه جوایز به داروخانه ها برای فروش داروهای خود بویژه آمپول " دگزامتازون " اخطار داد.

اکبر برندگی مدیرکل امور دارویی و مواد تحت کنترل طی هشدار به این ده شرکت خواستار قطع شیوه های تبلیغاتی آنها برای فروش محصولات شان شد و در اخطاریه ای آورده است در غیر این صورت، با این قبیل شرکت ها برخورد خواهد شد.

برندگی در این نامه  خطاب به آن دسته از شرکت های دارویی که برای فروش محصولات خود تخفیف و جایزه می دهند اظهار داشته است : با توجه به اینکه شرکت های تولید کننده آمپول «دگزامتازون»، اقدام به ارائه تخفیفات و جوایز به داروخانه ها کرده اند، این اقدام موجب کاهش کیفیت محصولات دارویی و سلب اعتماد جامعه پزشکی خواهد شد.

وی همچنین در این نامه آورده است که چنانچه این شرکت ها نخواهند این شیوه فروش محصولات خود را متوقف کنند، سازمان غذا و دارو وارد عمل خواهد شد و نسبت به بازنگری و کاهش قیمت این محصولات اقدام خواهد کرد.

وی تاکید کرده است که هرگونه تخفیفات و جوایز برای فروش دارو، خلاف نظام اخلاق دارویی است و سازمان غذا و دارو در موارد مشابه اصل را بر بالا بودن قیمت داروی مورد نظر گذاشته و آن را تعدیل خواهد کرد.
 
کد مطلب : ۱۸۲
نام شما

آدرس ايميل شما