۰

11 ویروس جدید در المپیک امسال پیونگ چانگ به میدان آمده اند

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۶۹
11 ویروس جدید در المپیک امسال پیونگ چانگ به میدان آمده اند
سالم خبر: برگزار کنندگان بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ اعلام کردند ورود 11 ویروس جدید به المپیک موجب شیوع  اسهال و استفراغ در بازی های امسال شده و تاکنون 139 مورد ابتلا به این بیماری ها در مجموعه ی المپیک گزارش شده است.
 
تعداد موارد مبتلایان به این نئوویروسها از 42 مورد جدید که در روز پنج شنبه گزارش شده بود ، کمتر آمار های روز چهارشنبه که به 54 مورد می رسید ، حکایت دارد.
 
این ویروس در مراسم افتتاحیه روز پنج شنبه در پیونگ چانگ  شروع به فعالیت کرد و از همان ابتدا موجب قرنطینه شدن 1200 نفر از کارمندان امنیتی این دوره از المپیک زمستانی شد. برگزارکنندگان مسابقات مجبور بودند کارکنان نظامی را جایگزین
نیرو های امنیتی کنند.
 
تاکنون هیچ گزارشی از ابتلای ورزشکاران به این ویروس های جدید نشده است.  در مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری درسال گذشته در لندن، شیوع این نوع ویروس باعث عدم شرکت چندین کشور در این دوره مسابقات شد.

مسئولان برگزاری المپیک زمستانی  نیز اشاره کردند که مؤسسات متعددی برای از بین بردن  این بیماری همکاری می کنند، که با تست کیفیت آب و بازرسی ها در محل ها، رستوران ها، هتل ها و محل کار کارکنان ، به مسئولان مسابقات این دوره از المپیک امداد رسانی می کنند.
 
کد مطلب : ۱۶۹
نام شما

آدرس ايميل شما